• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062414501
  • خبرنگار : 50160

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان:

شهر زنجان آماده بازگشایی مدارس است

شهر زنجان آماده بازگشایی مدارس است

ایسنا/زنجان معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از آمادگی کامل شهر برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: تلاش شده است در ایام پیش‌رو خانواده‌ها مشکلی در رفت‌آمد شهری نداشته و بتوانند از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس شهرداری زنجان سعی کرده است براساس وظایف خود اقدامات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در این ایام انجام دهد.

وی تصریح کرد: در همین راستا شهرداری زنجان با ساماندهی ۱۷ شرکت با استفاده از سامانه سپند همراهی لازم را برای ارائه سرویس مدارس انجام داده و تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار خانوار با ثبت‌نام در این سامانه خواستار بهره‌مندی از خدمات سرویس مدارس شده‌اند که برای سال اول اجرای طرح شروع خوبی به‌حساب می‌آید.

موسوی ادامه داد: خانواده‌ها با مراجعه به این سامانه می‌توانند شرکت مورد نظر را براساس محل سکونت خود و با سه نرخ اعلامی انتخاب کنند و مشکلی نیز در این رابطه نداریم. همچنین ناوگان اتوبوسرانی نیز با همه توان در خدمت شهروندان خواهد بود و از روز ۲۹ شهریورماه اتوبوس‌های شهری از ساعت ۶ صبح به‌صورت ویژه به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان به آماده‌سازی و خط‌کشی خطوط عابر پیاده مهابر منتهی به مدارس به‌ویژه مدارس ابتدایی نیز اشاره کرد و یادآورشد: همه تلاش شهرداری این است که محیطی امن برای تردد دانش‌آموزان فراهم کند و نصب نشان‌های راهنمایی و رانندگی در حریم مدارس در همین راستا است. همچنین به این نکته نیز باید اشاره کرد که لکه‌گیری معابر نیز انجام شده است.

وی به نظافت محوطه مدارسی که خواستار همراهی شهرداری بودند اشاره کرد و گفت: تعدادی از مدیران مدارس خواستار استفاده از امکانات شهرداری برای نظافت حیاط و دیوارهای مدارس بودند که سعی شد در این راستا در کنار آموزش و پرزورش باشیم و در برخی مدارس نیز رنگ‌آمیزی دیوار بیرونی حیاط نیز انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha