• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062414487
  • خبرنگار : 50649

بازرس استان فارس به چالش‌های پیش‌روی نهضت ملی مسکن ورود کرد

 بازرس استان فارس به چالش‌های پیش‌روی نهضت ملی مسکن ورود کرد

ایسنا/فارس بازرس کل استان فارس ضمن تأکید بر تسریع روند تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن، به منظور پیگیری چالش‌های پیش‌روی این طرح قول مساعد داد.

کاظم اکرمی، بازرس کل استان فارس به همراه رضا باقری، سربازرس تولیدی و حیدر رستگار معاون بازرسی کل استان، مدیر کل بنیاد مسکن و برخی دیگر از مسئولان استانی  و مرکز امروز، ۲۴ شهریورماه از پروژه یک هزار و ۵۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در سلطان‌آباد شیراز بازدید کرد.

اکرمی در خصوص اهداف این بازدید میدانی بیان کرد: بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن به منظور بررسی میزان پیشرفت و مسائل مربوط به پروژه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سعی می‌شود در محل پروژه‌ها مشکلات پیگیری و تصمیمات لازم برای رفع آن‌ها اتخاذ شود؛ بر لزوم تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها با همکاری متقاضیان و تسهیلات پرداختی بانک‌ها تاکید کرد.

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نقش مهم بنیاد مسکن برای حل مسکن مردم افزود: در این استان در حوزه مسکن اقدامات خوبی انجام شده است اما کافی نیست و باید مسئولان تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند.

بازرس کل استان فارس، مهم‌ترین مشکل مردم را تامین مسکن دانست و بر ضرورت تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها برای رفع این دغدغه‌های مردم تاکید کرد.

وی همچنین در خصوص‌ درخواست‌های مطرح شده از سوی مدیرکل بنیاد مسکن قول مساعد داد که بازرسی کل استان از هیچ‌گونه کمکی دریغ نخواهد کرد.

اکرمی از مسئولان امر خواست چالش‌ها و مشکلات پیش رو را به بازرسی کل استان فارس اعلام کنند تا موضوع پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید بازرس کل استان فارس با حضور در پروژه‌ها در جریان میزان پیشرفت فیزیکی آن‌ها قرار گرفت. در این بازدید در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی این پروژه‌ها از جمله تسهیلات و…. پرس‌وجو شد.

در این راستا با توجه به طرح موضوعی مبنی بر عدم همکاری در پرداخت تسهیلات از سوی بانک به دستور بازرس کل استان فارس مقرر شد که موضوع از سوی گروه مربوطه از بانک مورد نظر پیگیری شود.

درخواست الحاق زمین جنب پروژه به بنیاد مسکن برای توسعه نهضت ملی مسکن، لزوم پیگیری و تسریع در تخصیص زمین در روستاها از سوی منابع طبیعی و… از جمله موضوعات مطرح شده در جریان نشست مسئولان امر با بازرس کل استان فارس بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۳:۰۹

120میلوون واریزی داشتنم ولی. هنوز زمین صاف دارن بهمون نشون میدن. الان میگن 160میلیون دیگه واریز کنید مگه یه کارگر ساده در ماه چقدر درآمد دارد با هزینه اجاره و مخارج خونه ک داریم پس این بانکها که دوساله پولم را قفل کردن. چرا به کمک ما نمیان

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۳:۱۸

سلام به خاطر خدا هم که شده یه فکری به حال پروژه برکت شیراز شهر صدرا کنید ما جزا اولین نفراتی بودیم که واریزی داشتیم و تا الان ۱۴۷ میلیون پرداخت کردیم و هیچ پیشرفتی نداشته .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۳:۲۴

پس مسکن صدرا چطور ? اجاره خونه سر به فلک کشیده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۳:۵۶

لطفا در مورد مسکن ملی شهر فسا هم یک گزارش تهیه کنید، متاسفانه پول میگیرند ولی هیچ پیشرفتی حاصل نمیشه، پیمانکار دلش به حال مردم نسوخته

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۴:۰۹

لطفا به لارستان هم پیگیر باشید هیچ خبری نبست،الانم میگن فاز ۳،مهندسش نمیاد ۲ماهه هیچ خبری نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۴:۵۱

به فریاد ما مستأجران برسید . تا الان دار و ندارمان را فروختیم دادیم برای مسکن ماهور یک صدرا. تا الان 325 میلیون دادیم ، هیچ خبری از واگذاری نیست.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۶:۱۲

ما که سه سال هست تو نوبت هستیم هر وقت هم پیگیری میکنیم میگن زمین نیست تا سه ماه آینده مشکل حل میشه سه ماه شده ۳۶ ماه زمین پیدا نشده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۶:۳۸

۴ سال پروژه ولایت صدرا بعد از ۲۴۰واریزی هنوز در مرحله فونداسیون است هیچ مسول پیگیر نمیکنه از استان دار و مسولین تقاضای رسیدگی داریم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۷:۳۳

به فيروزآباد فارس هم بیایید و یه سرکشی کنید مردم گرفتارن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۷:۴۹

یه فکری مسکن ملی شهرستان خرامه کنید هفت ماه منتظر وام هستیم سایت انعقاد قرارداد باز نیست وام ۵۵۰

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۰۰:۱۳

سه ساله گذشته هنوز مسکن ملی کنگ زنی نشده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۰۴:۳۳

کاش به شهرستانها هم سرکشی بشه و برا تامین زمین اقدامی انجام بده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۴:۴۸

با سلام خدمت بازرس چرا یه سر به پروژه مسکن ملی کرونی نمیزنید هنوز هیچ کاری نکردن ولا مردم سر گردون کردن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۵:۴۵

چرا به فرهنگیان اعضای تعاونی مسکن شیراز امتیاز مسکن ملی نمیدن ؟دیوان محاسبات و سازمان بازرسی لطفا ورود کنید حق ما را به کیا دادن ؟20 سال عضو این صندوق هستیم ،داریم بازنشسته میشیم خیری ازین آموزش و پرورش ندیدیم .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۶ ۰۹:۳۴

سلام به فکر مسکن مرودشت فارس هم باشید الان سه هزار واحد قسط دوم گرفتن میگن پیمان کار رفته و۵۷۰۰ واحد هم قسط اول گرفتن کاش کلنگش زده باشن الان دوسال بیشتر که پول دادن مردم بدبخت برای سه هزار واحد ویک سال هم بیشتر قسط اول ۵۷۰۰ دادن ممنون