• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403062314417
  • خبرنگار : 50416

پیست موتورسواری در ملایر احداث می‌شود

پیست موتورسواری در ملایر احداث می‌شود

ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از پیگیری برای ایجاد پیست موتورسواری در ملایر خبر داد و پیش‌بینی کرد، پیست موتورسواری موتورکراس نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

حمیدرضا سپهرنیا، جمعه ۲۳ شهریور در حاشیه دومین همایش کشوری اتومبیل‌های اسپورت و کلاسیک در مجموعه مینی‌ورلد ملایر، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با اداره منابع طبیعی رایزنی کردیم و چند زمین برای احداث پیست موتورسواری معرفی شده است. 
سپهری‌نیا با بیان این‌که در صورت تامین زمین و انجام سایر استعلامات، پیست موتورهای کراس راه‌اندازی خواهد شد، افزود: برای ایجاد پیست موتورهای ریز و سرعتی نیز به حمایت دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی برای بحث آسفالت‌ریزی نیاز داریم تا زیرساخت‌های لازم برای ایجاد یک پیست ایمن فراهم شود.
وی پیش‌بینی کرد، پیست موتورسواری ملایر نیمه اول سال آینده(۱۴۰۴) به بهره‌برداری برسد.

سپهری‌نیا با تاکید بر این‌که امروز جهان‌شهر ملایر میزبان دومین همایش ماشین‌های اسپورت و کلاسیک است، مطرح کرد: خوشبختانه این همایش مورد استقبال خیلی خوب شهروندان ملایری و دیگر علاقه‌مندان به ورزش اتومبیلرانی به‌ویژه جوانان از دیگر استان‌ها قرار گرفته است. 
وی توسعه ورزش در کنار توسعه گردشگری را از اهداف برگزاری این همایش در مجموعه تفریحی و گردشگری مینی‌ورلد دانست و افزود: توسعه ورزش اتومبیلرانی و تزریق شادابی و نشاط همزمان با جشنواره مبلمان منبت و در آخرین ماه از فصل تابستان و در راستای برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی، از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از حضور حدود ۸۰۰ خودرو از برندهای داخلی و خارجی در این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان علاوه‌بر حضور در این همایش، در مجموعه مینی‌ورلد پیاده‌روی می‌کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۵:۴۹

در هر شهر باید پیست خودرو و موتور سیکلت باید باشد تا یک مکان امن ، استاندارد و ایمن شناخته شده جهت ایجاد هیجان در جوانان علاقمند به این کارها وجود داشته باشد و حوادث لایی کشیدن ، دستی کشیدن ، سرعت و سبقت و ...در داخل شهرها کم شود و سلامت مردم حفظ شود