• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062314195
  • خبرنگار : 50649

عضو شورای شهر شیراز:

در نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی شیراز تحول ایجاد شود

در نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی شیراز تحول ایجاد شود

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهرداری شیراز خواستار ایجاد تحول در نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی این کلان‌شهر شد.

علیرضا اسکندری امروز، ۲۳ شهریور در آیین تکریم و معارفه رؤسای سازمان‌های مدیریت حمل و نقل مسافر و بار شهرداری شیراز که با حضور معاون و مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک برگزار شد، گفت: در بخش خرید ناوگان حمل و نقل اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و انتظار می‌رود در خصوص نوسازی ناوگان فرسوده نیز تحولی ایجاد شود تا شهروندان از یک ناوگان حمل‌ونقل مناسب بهره‌مند شوند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در ایام محرم و اربعین حسینی در مرز شلمچه تاکید کرد: امید است خدمت‌رسانی به شهروندان با حضور مدیران جوان حوزه حمل و نقل ادامه یابد تا در هفته حمل و نقل شاهد رونمایی پروژه‌های بزرگ به ویژه دوچرخه‌های اشتراکی و آغاز به کار سایت ۱۱۳ هکتاری سازمان حمل و نقل بار باشیم.

قائم مقام شهردار شیراز نیز در این آیین ضمن تقدیر از زحمات پیمان باباخانی رئیس اسبق سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر و آرش نعمتی رییس اسبق سازمان حمل و نقل بار بیان کرد: با اهتمام شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر شیراز حوزه حمل و نقل که از مجموعه های گسترده و پر کار شهرداری می باشد به دست مدیران جوان با تفکرات و ایده‌های جدید سپرده شده است.

آرش فرج‌زاده گفت: این حوزه در چند سال اخیر با تحولات ویژه در نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، هوشمندسازی ناوگان و ایجاد زیر ساخت‌ها موفق حاضر شده و نکته مهم اینکه با توجه به چالش‌های اجتماعی در حوزه حمل و نقل مشکلی نداشیم و این نکته حاصل تلاش و درایت مدیران است.

قائم مقام شهردار شیراز با اشاره به اینکه در حال حاضر باید به رفتار اجتماعی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی توجه داشته باشیم، ادامه داد: برای رسیدن به یک ناوگان جوان در سطح کشور تاکنون زحمات بسیاری انجام شده است اما با اصلاح رفتار و ارتقای فرهنگ اجتماعی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت جلب رضایت شهروندان گام بزرگی را برمی‌داریم.

وی، حرکت در مسیر مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک را امری ضروری در همه بخش های شهرداری دانست و افزود: تمامی فعالیت‌های عمرانی، شهرسازی و به ویژه اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل مسافر و بار باید در مسیر و هم راستای مطالعات حمل و نقل حرکت کند تا بهترین نتیجه را شاهد باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز در ادامه این نشست به کارنامه قابل قبول مدیران سازمان‌های حمل و نقل مسافر و بار اشاره و ضمن تشکر از تلاش‌های مدیران این حوزه یاد آور شد: در چند سال اخیر در این دو مجموعه هیچ خللی نداشتیم و در بحث نوسازی ناوگان و سرویس مدارس برای اولین بار در کشور اقدامات مطلوبی صورت گرفت.

هادی شه‌دوست شیرازی گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک تقسیم مدیریتی انجام شد و انتخاب مدیران با تجربه از این مجموعه بزرگ و استفاده از تجربه مدیران سابق، قطعا تاثیرات مثبتی به دنبال خواهد داشت. 

وی ادامه داد: امیدواریم اقدامات ویژه ای که توسط مدیران سابق این دو حوزه صورت گرفته است توسط مدیران فعلی ادامه‌دار و نتیجه‌بخش باشد، با خرید اتوبوس، تاکسی، میدل باس و هوشمندسازی ناوگان، تحولی بزرگ در حمل و نقل ایجاد خواهد شد و قطعا با پیگیری در کوتاه مدت تلاش‌ها به ثمر خواهد نشست.

شه‌دوست شیرازی با اشاره به فعالیت های انجام شده در سازمان حمل و نقل بار افزود: پروژه بزرگ تردد مکانی زمانی و توزین در حال حرکت در هفته حمل و نقل رونمایی خواهد شد و با انعقاد پروژه سایت ۱۱۳ هکتاری در بخش پایانه ها تحولی بزرگ را در شرق شیراز شاهد خواهیم بود و انتظار می‌رود با حضور مدیریت جدید این فضا را در غرب کلانشهر شیراز نیز ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان پس از تشریح اقدامات انجام شده توسط روسای سابق سازمان‌های مدیریت حمل و نقل مسافر و بار با اهدای لوحی از زحمات پیمان باباخانی و آرش نعمتی به عنوان روسای سابق سازمان‌های مدیریت حمل و نقل مسافر و بار شهرداری شیراز تقدیر به‌عمل آمد و در ادامه حکم آرش نعمتی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر و عبدالجلیل شریفی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز به آنان اعطا شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۳ ۱۵:۵۶

لطف نمایید اتوبوس های نو را به همه‌ی نقاط شهروشهرک عادلانه تقسیم کنید ، اتوبوس های فرسوده فاقد سیستم گرمایشی و سرمایشی را جمع کنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۰۸:۴۵

ایران سرای من است