• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403062314115
  • خبرنگار : 71592

پیام السنوار به سید حسن نصرالله 

پیام السنوار به سید حسن نصرالله 

یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی به سید حسن نصرالله به پیام وی در خصوص تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر سابق حماس پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، دفتر «یحیی السنوار» رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» پیامی به «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان ارسال کرد و در آن اعلام کرد پیام تبریک و تسلیت سید حسن نصرالله را درباره شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس فقید دفتر سیاسی حماس و همراهانش را دریافت کرده است.

به نقل از وبگاه خبری المیادین، دفتر السنوار از همبستگی توام با احساسات صادقانه و شریف دبیرکل حزب‌الله لبنان قدردانی کرد که اقداماتش در جبهه محور مقاومت بیانگر این همبستگی و صداقت است.

در ادامه این پیام آمده است: «ابوالعبد» (هنیه) که فرمانده و نماد امت در نبرد طوفان الاقصی بود به شهادت رسید، این یکی از شرافتمندانه‌ترین نبردهای ملت تاریخی فلسطین است بوده و ادامه راه رهبران و فرماندهان شهیدی است که خون آنها، فرزندان و خانواده‌هایشان ریخته شده و همچنین فرزندان ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی فداکاری‌های بزرگی انجام داده‌اند، این شهادت بیانگر آن است که خون رهبران و فرماندهان ارزشمندتر از خون فرزندان ملت فلسطین نبوده و این خون‌های پاک و کاروان‌های مبارک شهدا استقامت و توان مقابله با اشغالگران صهیونیست را افزایش خواهد داد.

السنوار در پیام خود تاکید کرد: جنبش حماس همچنان بر طریق وفاداری به خون شهدا ثابت قدم بوده و این جنبش اصول اساسی که فرمانده شهید ابوالعبد بر آن تاکید داشت را مد نظر قرار داده و به همراه رزمندگان خود بر اساس آن به حرکت خود ادامه خواهد داد. وحدت ملت فلسطین بر گزینه جهاد و مقاومت، وحدت امت با محوریت محور مقاومت برای مقابله با پروژه صهیونیستی در دفاع از ملت فلسطین و مقدسات آنها به ویژه مسجد الاقصی، پایان اشغالگری و ازاله آنها از خاک فلسطین و تاسیس کشور فلسطین با حاکمیت مستقل به پایتختی قدس مهمترین این اصول به شمار می‌روند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha