• پنجشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403062213892
  • خبرنگار : 50534

معاون وزیر آموزش و پرورش:

امسال ۵۴ درصد مدارس با مشارکت خیرین احداث شده است 

امسال ۵۴ درصد مدارس با مشارکت خیرین احداث شده است 

ایسنا/زنجان معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:۵۴ درصد از مدارس و کلاس درس‌هایی که در مهر ماه سال‌جاری تحویل داده می‌شود با مشارکت خیرین احداث شده است.

حمیدرضا خان‌محمدی امروز (پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ماه) در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جمهور در زنجان، با اشاره به اینکه خدمت به مردم علی‌الخصوص قشر دانش‌آموز حد و مرز و زمان ندارد، همانطور که سید شهید آیت‌الله رئیسی همه وقت خود را صرف خدمت به خلق می‌کرد، یادآور شد: از امام عسکری (ع) توسل می‌جوییم و این اقدامات را جز عبادت نمی‌دانیم‌. 

 وی با اشاره به مصوبات سفر شهید رئیسی و تکمیل، تجهیز و تحویل ۳۲ هزار کلاس درس طی این مدت، افزود: شاخصه پیشرفت هر استان و کشوری مدرسه است؛ اگر زنجان آبادی می‌خواهیم بایستی به مدارس و حوزه آموزش و پرورش توجه کنیم. 

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به استعدادها، سابقه تاریخی و فرهنگی استان زنجان، ادامه داد: تعامل خوبی بین آموزش و پرورش، نوسازی و استانداری استان زنجان وجود دارد و نتیجه آن  ساخت مدارس و پیشرفت آموزشی و پرورشی در استان است.  

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان بخش زیادی از اعتبارات به آموزش و پرورش تعلق دارد و این حاکی از توجه مسئولان به این حوزه است، اضافه کرد: مدرسه بسترساز و محل ترویج فرهنگ است. 

خان‌محمدی با اشاره به نقش مدرسه در تعلیم و تربیت آینده‌سازان، ابراز کرد: اگر بخواهیم فرهنگ، تجارت، اقتصاد، پیشرفت و آبادانی را به فرزندان‌مان یاد بدهیم، محل و مسیرش در مدرسه است.  

او با اشاره به ۸ هزار پروژه و ۲۴۰۰ نفر نیرو در سازمان نوسازی، اذعان کرد: مسیر زندگی در مدرسه تغییر پیدا می‌کند. رویکرد دولت نیز همدلی و هم‌افزایی برای پیشرفت و اعتلای کشور است. 

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش خیرین در توسعه و ساخت مدارس، خاطرنشان کرد: در رابطه با مجموعه ورزشی استان نیز قول‌هایی داده شد که امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha