• پنجشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062213868
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

ترافیک ورودی گیلان پر حجم است

ترافیک ورودی گیلان پر حجم است

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بالغ بر ۸۰ هزار خودرو به گیلان طی روز گذشته خبر داد و گفت: ترافیک در محدوده امامزاده هاشم پرحجم است.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: شاهد ورود ۸۰ هزار و ۸۶ دستگاه خودرو به استان گیلان هستیم.

وی همچنین از خروج ۶۶ هزار و ۵۶۰ دستگاه خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: تردد در محورهای استان عادی و روان بوده و فقط شاهد ترافیک پرحجم در محور قزوین - رشت، محدوده امامزاده هاشم هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از آماده باش کلیه اکیپ های راهداری جهت تعطیلات پایانی شهریورماه و فعال سازی گشت های راهداری خبر داد و گفت: با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و پیش‌بینی افزایش سفرهای جاده‌ای و به تبع آن احتمال افزایش آمار تصادفات، به منظور ارتقاء سطح ایمنی راه های استان، استفاده از ۳۶ گشت‌ راهداری در طول شبکه راه ها در دستور کار قرار گرفته است.

نیک فهم با بیان اینکه گشت‌های راهداری استان ضمن هماهنگی نزدیک با پلیس راه، نواقص احتمالی در جاده ها شامل اصلاح گاردریل، روشنایی جاده ها، شستشوی تابلوها و علائم و نظافت جاده ها را در دستور کار قرار داده اند، خاطرنشان کرد: رانندگان در صورت تردد به استان گیلان و مواجه شدن با ترافیک در جاده ها با صبر و بردباری ادامه مسیر دهند و از تغییر مسیر به حاشیه خاکی جاده و یا لاین مخالف پرهیز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۰:۱۳

استان گیلان در کمبود و در عقب افتاده گی زیر ساخت‌های عمرانی دست کمی از سیستان و بلوچستان و سایر مناطق محروم ندارد . سیستم آب و فاضلاب، سیسم جمع آوری زباله، شبکه های مخابراتی، ،جاده و راه آهن تاسف آور است . در روز یک قطار بین تهران‌ و رشت تردد میکند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۳:۴۸

خب لطفا با این نواقص و معایبی که گیلان داره نروید به گیلان بروید اردبیل

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۷:۳۰

جوابت خیلی منطقی هست. یک استان را از همه زیر ساخت ها محروم کنند که کسی آنجا نرود!!!!

avatar

اومدن چادر بزنن