• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403062113476
  • خبرنگار : 30058

مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد

ایسنا/اردبیل با حضور معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام لطیفی به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معرفی شد.

حجت الاسلام میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۱ شهریور در مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به تکالیف ویژه دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، هدف اصلی از حضور روحانیون در دانشگاه‌ها، دخالت در امور و فعالیت‌های دانشگاه‌ها نیست، مقصود اصلی این است که مسئولین دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در تحولات روحی جوانان که مرکز عواطف و احساسات است، ملجأ و مامن و صبور باشند و رازداری کنند.

وی اظهار کرد: هدف اصلی از انتصاب مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، برقراری ارتباط معنوی با اساتید و کارکنان و دانشجویان در جهت رساندن پیام دین و دعوت به خدا است.

میراحمدی ضمن تجلیل از پرکاری، اخلاص، تعهد و اخلاق حسنه حجت‌الاسلام واحدی‌زاده، بیان داشت: فعالیت ایشان مصادف با دوران سخت و پیچیده کرونا بود و کسانی که در این دوران فعالیت داشتند اجر مضاعفی دارند.

وی با اشاره به سخت و پیچیده بودن فعالیت در دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، تغییر و تحول در این حوزه را سیاست کلی این نهاد دانست و برای حجت الاسلام لطیفی، بعنوان یک چهره جوان و دارای دکترای علوم سیاسی و تحصیلات حوزوی در مسئولیت نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آرزوی موفقیت کرد.

علی محمدیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز ضمن برشمردن تفاوت دانشگاه‌های علوم پزشکی با سایر دانشگاه‌ها، گفت: با توجه به ماهیت وجودی دانشگاه‌های علوم پزشکی بعنوان یک دستگاه خدمت‌رسان بویژه در حوزه بهداشت و درمان، این تفاوت بیشتر نمایان می‌شود و به همین دلیل، باید به مسائل فرهنگی در این دانشگاه‌ها بیشتر پرداخت شود و دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها می توانند در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

وی افزود: یکی از مسائل مهم، مظلوم واقع شدن موضوع اسلامی شدن دانشگاه‌هاست که بنظر می رسد کمتر تحقق پیدا کرده و نیاز به بازتعریف دارد و اگر قرار است در این زمینه اقدامی انجام شود باید شاخص بندی و فرآیندسازی های لازم صورت گیرد.

در این مراسم، ضمن تجلیل از خدمات و فعالیت های حجت الاسلام حمید واحدی زاده، حجت الاسلام سید روح الله لطیفی بعنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha