• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403062113411
  • خبرنگار : 50455

فضاسازی شهر قم با شعار «یک جهان بر تو سلام» به مناسبت نهم ربیع‌الاول

فضاسازی شهر قم با شعار «یک جهان بر تو سلام» به مناسبت نهم ربیع‌الاول

ایسنا/قم مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم با شعار «یک جهان بر تو سلام» به مناسبت نهم ربیع‌الاول اقدام به نصب بنر و تبلیغات محیطی در سطح شهر کرده است.

مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز نهم ربیع که امروز ۲۱ شهریورماه با حضور مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: برحسب تأکیدات شهردار قم مبنی بر مشارکت و برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) و خدمات‌رسانی به زائران کریمه اهل بیت(س)، تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف شهری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری انجام شده و پارکینگ‌های پارک سوار شمالی و پارکینگ طبقاتی زائر آماده سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به زائران خارجی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: ۳۵ دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی در روز نهم ربیع‌الاول به مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی شده است.

کلانترزاده تاکید کرد: اقدامات مختلفی همچون شست‌وشو، رفت و روب، آماده‌سازی تجهیزات مورد نیاز برای احداث سازه و انجام امور سخت افزاری در داخل مسجد توسط مجموعه مدیریت شهری منطقه پنج شهرداری قم انجام شده است.

وی گفت: فضاسازی تبلیغات محیطی ویژه نهم ربیع در سطح شهر و انعکاس خبری و رسانه‌ای این مراسم به همت مجموعه روابط عمومی شهرداری قم انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری و بخش‌های مختلف شهرداری قم تا حداکثر توان خود برای انجام فعالیت‌ها آماده هستند.

کلانترزاده به تبلیغات محیطی به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: چاپ بیش از ۱۱۰۰ متر مربع بنر و نصب در بیش از ۵۰ نقطه از شهر از جمله این موارد است. 

وی افزود: چاپ و نصب سر در بزرگ عوارضی قم - تهران به مناسبت ایام نهم ربیع الاول با مشارکت مسجد مقدس‌ جمکران و اجرای پویش "روز بیعت" و ترویج شعار «یک جهان بر تو سلام» از دیگر اقدامات شهرداری قم است. 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم اظهار کرد: بیعت اقشار و قومیت‌های مختلف مردم جهان با حضرت بقیة الله الاعظم(عج) از دیگر سوژه‌های تبلیغات محیطی شهرداری قم به مناسبت ایام ربیع‌الاول است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha