• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403062113297
  • خبرنگار : 50463

۷۰۰ صندلی برای بانوان در اولین میزبانی یزد از لیگ برتر فوتبال

۷۰۰ صندلی برای بانوان در اولین میزبانی یزد از لیگ برتر فوتبال

ایسنا/یزد با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار دو تیم چادرملو اردکان و نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر با حضور هواردان در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می‌شود.

بیست‌ و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ۲۵ مرداد در حالی آغاز شد که مشکلات زیرساختی بعضی از ورزشگاه‌های کشور از جمله ورزشگاه شهید نصیری یزد، موجب خانه‌به‌دوش شدن تیم‌هایی همچون چادرملو شد.

شاگردان «سعید اخباری» در تیم چادرملو که اولین دوره حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، تنها دیدار خانگی خود در لیگ بیست‌ و چهارم را برابر شمس‌آذر در ورزشگاه پاس قوامین تهران به انجام رساندند و حالا بعد از این بلاتکلیفی قرار است که از هفته چهارم در ورزشگاه نصیری میزبان حریفان خود در لیگ برتر باشند.

ورزشگاه شهید نصیری یزد، پس از نزدیک به دو ماه عملیات عمرانی، تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی مسئولان و بسیج تمام امکانات استان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان، با اعلام رسمی سازمان لیگ مسابقات فوتبال ایران، از هفته چهارم قرار است که به چرخه ورزشگاه‌های لیگ برتری کشور اضافه شود.

اکنون پس از نزدیک به ۱۹ سال چشم‌ انتظاری، سرانجام قرار است که روز شنبه ۲۴ شهریور، دوباره ورزشگاه شهید نصیری یزد با دیدار دو تیم چادرملو اردکان و نساجی مازندران میزبان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد؛ این دیدار اولین میزبانی رسمی چادرملو در تاریخ لیگ برتر خواهد بود.

محرومیت ۳۴ درصد از تماشگران در اولین میزبانی

«امیر فرشاد تفکری بافقی» رئیس هیات فوتبال استان یزد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص این میزبانی گفت: کمیته انضباطی فوتبال با توجه به ورود هواداران به داخل زمین در آخرین بازی تیم چادرملو اردکان در لیگ آزادگان که منجر به صعود این تیم به لیگ برتر و جشن قهرمانی شد، استفاده از ۳۴ درصد از ظرفیت حضور هواداران در اولین میزبانی در ورزشگاه نصیری را ممنوع اعلام کرده است.  

وی ادامه داد: بر همین اساس، قرار است که تنها هفت هزار و ۵۰۰ بلیط برای تماشای این دیدار فروخته شود که از این تعداد ۷۰۰ بلیط برای حضور بانوان در نظر گرفته شده است.

تفکری گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده همه چیز برای اولین میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران پس از ۱۹ سال در ورزشگاه شهید نصیری یزد مهیا شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۱ ۲۱:۴۰

از شهر جهانی یزد‌. درود بر بانوان فوتبال دوست. باتشکر.