• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062113264
  • خبرنگار : 50300

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبرداد

نظارت شورای ‌راهبردی‌ تحول اداری خوزستان بر امور اداری و استخدامی‌

نظارت شورای ‌راهبردی‌ تحول اداری خوزستان بر امور اداری و استخدامی‌

ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با اشاره به اختیارات شورای راهبری تحول اداری استان گفت: اختیار نظارت بر موضوعات اداری و استخدامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی به این شورا داده شده است.

مهرداد نیکو ۲۱ شهریور در پایان جلسه شورای راهبردی تحول اداری استان خوزستان، اظهارکرد: در جلسه شورای راهبردی تحول اداری استان متعاقب ابلاغ آیین‌نامه خردادماه هیات وزیران برگزار شد. در این آیین‌نامه ظرفیت‌ها و اختیارات بسیار خوبی به استان‌ها داده شده است از جمله اینکه برای اولین بار می‌توان به تشکیلات دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌هایی که اخیرا تاسیس شده‌اند، ورود کرد.

وی ادامه داد: مدیریت و نظارت بر برگزاری هرگونه آزمون در استان باید از طریق شورای راهبردی تحول اداری استان انجام شود. همچنین اختیار نظارت بر موضوعات اداری و استخدامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی به این شورا داده شده است.

به گزارش ایسنا، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: در این جلسه پس از تبیین آیین‌نامه، آزمون استخدامی زین‌الدین مطرح شد. در این آزمون استخدام ۱۵۰ نفر در نظر گرفته شده بود که ۱۳۰ از طریق آزمون و مابقی از طریق طرح نخبگان پذیرفته می‌شوند. این آزمون توسط جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد و در مرحله ارزیابی تکمیلی و مصاحبه است.

نیکو با اشاره به یکی دیگر از اختیارات این شورا عنوان کرد: تشکیلات شهرستان‌های جدید کرخه، دزپارت و صیدون نیز مطرح شد. پس از استقرار مجتمع اداری (فرمانداری)، سازمان جهاد کشاورزی در هر کدام از این شهرستان‌ها با ۹ پست مستقر خواهد شد. این مساله از مطالبات شهرستان‌ها بوده و اتفاق خوبی است. حضور ادارات شهرستانی، یکی از مطالبات اصلی بود که با این مصوبه محقق خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha