• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062113259
  • خبرنگار : 50228

بنی تمیم: بیت‌سیاح به خاطر اعتقاداتش پرچم «ام‌البنین» را نشان داد

بنی تمیم: بیت‌سیاح به خاطر اعتقاداتش پرچم «ام‌البنین» را نشان داد

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: صادق بیت‌سیاح به خاطر اعتقاداتش پرچم مقدس بانو ام‌البنین را پارالمپیک به اهتزاز درآورد.

حمید بنی‌تمیم در آیین استقبال از ورزشکاران پارالمپیکی خوزستان که امروز (۲۱ شهریورماه) در فرودگاه اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: این موفقیت را به همه خوزستانی‌ها و مربیان این ورزشکاران و خانواده‌هایشان تبریک می‌گویم. خوشبختانه بخش زیادی از مدال‌آوری‌های کاروان ایران توسط خوزستانی‌ها به دست آمد که به اعتقاد من علاوه بر زحمات وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های مربوطه، مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان و هیات‌های استانی و شهرستانی با برنامه‌ریزی خوبی که داشتند، منجر به رقم خوردن این اتفاقات خوب در پارالمپیک شدند.

به گزارش ایسنا، او درباره اهدای پاداش مدال طلای در نظر گرفته شده برای مدال‌آوران پارالمپیکی استان به صادق بیت‌سیاح علی‌رغم این‌که مدال او پس گرفته شد نیز گفت: حق او این پاداش است زیرا هم رکورد پارالمپیک را در کلاس خود در پرتاب نیزه شکست و هم به مدال طلا رسید. ضمن این او یک کار دلی و اعتقادی انجام داد که مدالش پس گرفته شد و اصلا حق او این نبود که مدالش را پس بگیرند. سال‌های سال نیز رضازاده وزنه‌بردار ایرانی دوبنده خود در میادین مختلف ورزشی را به نام حضرت ابوالفضل (ع) مزین می‌کرد. بیت‌سیاح هم به خاطر اعتقاداتش پرچم مقدس بانو ام‌البنین را به اهتزاز درآورد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین طی چند روز پیش جوایز مدال‌آوران خوزستانی در المپیک را اهدا کردیم و پاداش پارالمپیکی‌ها هم امروز به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. درخصوص ۲۰۰ متر زمین مسکونی نیز طی جلسه‌ای که با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان خوزستان داشتیم مقرر شد که مراحل واگذاری این زمین های مسکونی به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در هفته دفاع مقدس انجام شود. ۵ هکتار زمین زراعت چوب هم قرار است از سوی مدیرکل منابع طبیعی استان خوزستان انجام شود که امیدوارم با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: امروز مردم اهواز و خوزستان عزیزان دلاورانی را در آغوش گرفتند که در مسابقه بین المللی ورزشی افتخاراتی را از خود به جا گذاشتند و مدال افتخار گرفتند. این ورزشکاران مدال های مادی و معنوی گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha