• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403062113237
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان خبرداد

حضور هیات‌های تجاری و سرمایه‌گذاران خارجی در تویسرکان

حضور هیات‌های تجاری و سرمایه‌گذاران خارجی در تویسرکان

ایسنا/همدان رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی تویسرکان از حضور بیش از ۳۵ سرمایه‌گذار بخش تولید و صنعت در قالب هیات‌های تجاری خارجی در تویسرکان خبر داد.

محسن کولیوند در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری مجموعه جشنواره‌ها و رویدادهای گردشگری در شهرستان تویسرکان از تاریخ ۱۵ شهریورماه تا ۱۳ مهرماه سال جاری، معرفی ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای پویایی بیشتر اقتصاد این شهرستان است.

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذاران و هیات‌های تجاری خارجی و داخلی در حاشیه جشنواره بزرگ گردو، صنایع مبل و منبت و فرش دستباف تویسرکان، در کاروانسرای جهانی فرسفج گردهم می‌آیند تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان تویسرکان بررسی کارشناسانه شود.

کولیوند ادامه داد: همچنین علاوه بر یک نشست متمرکز به صورت خصوصی نیز با هر یک از سرمایه‌گذاران جلسه ویژه برگزار می‌شود و همه هیات‌های تجاری داخلی و خارجی حضور یافته در تویسرکان از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی این شهرستان دیدن می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خاص و ویژه‌ای در زمینه توسعه تولیدات صنعتی برخوردار است، بیان کرد: این شهرستان به دیده شدن بیشتر و تخصصی تر نیاز دارد تا علاوه بر شرکت کنونی تولیدی، گام‌های بیشتر و تحول‌زایی در مسیر راه‌اندازی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی آن برداشته شود.

کولیوند با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان با برخورداری از سه شرکت معتبر و توسعه یافته فاران شیمی، تدبیر دارو و هگمتان دارو یکی از قطب‌های تولید دارو در غرب کشور به حساب می آید تصریح کرد: با این حال راه‌اندازی واحدهای بزرگ تولیدی در این شهرستان نباید منحصر به یک حوزه خاص شود زیرا ظرفیت های متنوعی برای سرمایه گذاری در تویسرکان وجود دارد.

به گزارش ایسنا، شهرستان تویسرکان از ۱۵ شهریورماه تا ۱۳ مهرماه سال‌جاری میزبان جشنواره‌های و رویدادهای متنوع گردشگری، فرهنگی و اقتصادی است که مهمترین آنها جشنواره گردو، صنایع مبل و منبت و فرش دستباف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha