• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403062113235
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رئیس بسیج سازندگی کشور:

جریان جهادی باید ولایی بماند/ مُهر سیاسی هیچ جریان سیاسی و اقتصادی بر پیشانی این جریان نباشد

جریان جهادی باید ولایی بماند/ مُهر سیاسی هیچ جریان سیاسی و اقتصادی بر پیشانی این جریان نباشد

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: وی پدر معنوی جریان جهادی را شخص ولی امر مسلمین جهان آیت الله خامنه ای دانست و ادامه داد: جریان جهادی باید ولایی بماند و نباید مُهر سیاسی هیچ جریان سیاسی و اقتصادی بر پیشانی این جریان ولایی باشد.

سردار زهرایی صبح چهارشنبه ۲۱ شهریور در اجلاسیه شهدای جهاد و خدمت در فردوس گفت: اگر امروز پرچم گروه‌های جهادی در روستاها برای مقابله با فقر و محرومیت بلند است،  الگویی چون حججی‌ها را تقدیم کرده و با درس‌گیری از مکتب علوی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در عمل خود مردم را به خیرخواهی و محبت ورزی دعوت کردند، افزود: گروه‌های جهادی اطاعت از ولی را مشق می‌کنند و امروزه وظیفه مسئولان است که کار گروه‌های جهادی و جهادگران را تسهیل کنند.

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: امیدواریم مجلس جدید با اصلاح قانون بسیج سازندگی و شهید قلمداد کردن جهادگرانی که در این مسیر جان خود را از دست داده‌اند، برگ زرینی در عملکرد خود به ثبت برساند.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه حرکت گروه‌های جهادی از روزی آغاز شد که طلبه ۲۹ ساله‌ای در منطقه فردوس برای کاهش آلام مردم زلزله زده در سال ۴۷ قدم برداشت که امروز این طلبه ولی امر ما است.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه برخی با هر آنچه که مولود انقلاب است مخالفت می‌کنند، گفت: ما از دشمنان و معاندان انتظاری نداریم ولی از دوستان داخلی انتظار داریم که در مسیر همکاری و تسهیل کار گروه‌های جهادی قدم بردارند

وی با تأکید بر اینکه باید کار جهادی را با کار تمدن سازی پیش ببریم، گفت: هر خیری و دستگاه اجرایی و گروهی که در راستای محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی قدم رو به جلو بردارد «نشان فردوس» دریافت خواهد کرد که قدم اول آن در هفته بسیج انجام خواهد شد و در سال‌های آتی نیز این اقدام را ادامه خواهیم داد.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه ما به قله نزدیک هستیم، یادآور شد: ما می‌توانیم با همفکری و هماهنگی در راستای آبادی و پیشرفت کشور قدم برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha