• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062112997
  • خبرنگار : 50649

معاون آموزشی دانشگاه دانشگاه آزاد شیراز خبر داد:

‌آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز / تحصیل ۲۵ هزار دانشجو

‌آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز / تحصیل ۲۵ هزار دانشجو

ایسنا/فارس معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از آغاز سال تحصیلی جدید این دانشگاه از ۱۷ شهریورماه جاری خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۵ هزار دانشجو به جز ورودی‌های جدید در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

احمدعلی ثابتان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به در پیش‌رو بودن سال تحصیلی جدید گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید، ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجویان پا به عرصه‌ای نو می‌گذارند که سرشار از یادگیری، تجربیات ارزشمند و کشف ناشناخته‌هاست. 

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید برای ورودی‌های قدیم دانشگاه از ۱۷ شهریورماه جاری آغاز شده است اما برای ورودی‌های جدید منتظر اعلام سازمان سنجش هستیم، افزود: هر سال تحصیلی، فرصتی جدید است تا با شور و اشتیاق بیشتری به فراگیری علم پرداخته  و افکار و ایده‌های خود را به عمل تبدیل کنند.

ثابتان اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با حدود ۲۵ هزار دانشجو در کلیه مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری با بهره‌مندی از بهترین اساتید و جدیدترین امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و کتابخانه در تلاش هستیم تا محیطی پویا و خلاق برای کلیه امور آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان فراهم کنیم.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز ادامه داد: این امکانات به دانشجویان کمک می‌کنند تا توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف علمی و عملی افزایش دهند و تجربیات ارزشمندی را در کنار درس‌های تئوری کسب کنند.

وی بیان کرد: دانشگاه به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا نه تنها در کلاس‌ها با مباحث روز آشنا شوند، بلکه در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها نیز به شکلی عملی و کاربردی در آسیب‌شناسی و حل مسائل دنیای واقعی پیشرفت کنند.

ثابتان با بیان اینکه ثبت نام دانشجویان جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی به زودی آغاز می‌شود، گفت: برای مقاطع کاردانی تا کارشناسی در انتظار اعلام سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه هستیم که از طریق روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با بیان اینکه برای ثبت دانشجویان جدید نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است که در کمترین زمان امور ثبت نام و هدایت تحصیلی انجام گیرد، ابراز امیدواری کرد: سال تحصیلی پیش‌رو، سرشار از موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ برای تمامی دانشجویان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha