• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403062112955
  • خبرنگار : 50214

معاون بازرسی صمت یزد:

نرخ اعلامی روپوش مدارس، معقول و کارشناسی شده است

نرخ اعلامی روپوش مدارس، معقول و کارشناسی شده است

ایسنا/یزد معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این که نرخ اعلامی برای روپوش مدارس در استان، نرخ کارشناسی بوده و تمام هزینه‌ها در آن لحاظ شده است، آن را یک قیمت معقول و کف قیمت برای روپوش مدارس دانست.

«رضا زاهدی» در این باره تصریح کرد: در زمینه تامین پارچه مورد نیاز روپوش مدارس استان یزد با هماهنگی انجمن نساجی استان یزد پارچه‌هایی که امکان تامین آن در استان یزد بوده تامین شده و مابقی پارچه‌ها از طریق سایر استان‌ها تامین شده است.

وی افزود: امسال برای هر مدل روپوش، سه مدل پارچه با قیمت خاصی تامین شده است و این تنوع پارچه‌ها باعث شده تا واحدهای تولیدی برای تامین پارچه مورد نیاز خود راحت‌تر بتوانند اقدام کنند و بتوانند روی بحث قیمت هم مانور بدهند.

زاهدی با بیان این که بازار بسیار رقابتی است و در حدی که استان بتواند پارچه تامین کند با همکاری انجمن نساجی انجام داده‌ایم، عنوان کرد: در بحث قیمت گذاری با توجه این که روپوش مدارس، جزو گروه ۲ کالایی است؛ هزینه‌های آن شامل هزینه دوخت، خرج کار، ملزومات با همکاری مدرسه و متصدیان واحدهای تولیدی به همت اتحادیه صنف خیاطان کارشناسی و سپس پیشنهاد قیمت به انجمن حمایت مصرف کنندگان شهرستان یزد ارائه شده که این انجمن بررسی‌های لازم را انجام داده و انعقاد تفاهم نامه صورت گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی صمت استان یزد از ارجاع قیمت تعیین شده به کمیسیون نظارت استان، گفت: رییس کمیسیون که رییس صمت استان یزد است، به همراه معاون امور اقتصادی استانداری این قیمت‌ها را بررسی کرده‌اند و در نهایت مصوب و به اتحادیه برای ابلاغ به واحدهای تولیدی فرستاده شده است. 

وی گفت: نرخ اعلامی، نرخ کارشناسی بوده و تمام هزینه‌ها در آن لحاظ شده است و یک قیمت معقول و کف قیمت برای روپوش مدارس تدارک دیده شده است.

به گفته زاهدی، نرخنامه امسال براساس سایز، نوع پارچه و دوره آموزشی قیمت‌گذاری شده است که امسال برای اولین بار قیمت را براساس نوع و قیمت کار تعیین کرده‌ایم تا شهروندان به راحتی بتوانند آنچه مورد نیازشان را خریداری کنند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در حین خرید حتما فاکتور تقاضا کنند و در صورت مشاهده تخلف با ۱۲۴ درمیان بگذارند یا با شماره ۶۲۹۱۷۱۹ اتاق اصناف تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha