• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403062112916
  • خبرنگار : 71489

هادیان‌پور: اگر پزشکیان وحدت و همگرایی را ادامه دهد قطعاً موفق می‌شود

هادیان‌پور: اگر پزشکیان وحدت و همگرایی را ادامه دهد قطعاً موفق می‌شود

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم ببینند وفاقی که آقای رئیس‌جمهور مطرح کردند، تداوم دارد، قطعاً خوش‌حال‌تر می‌شوند و مشارکت‌های بیشتری در حوزه‌های مختلف با دولت و حاکمیت خواهند داشت.

هوشنگ هادیان پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تاکید مسئولان مبنی بر اینکه مردم اصلی‌ترین نقش را در ساختن کشور و مقابله با مشکلات و تحریم‌ها دارا هستند، عنوان کرد: مردم می‌توانند در هر شرایطی به دولت‌ها کمک کنند به این شرط که دولت‌مردان موانع را از جلوی کار مردم بردارند؛ اگر سیستم بروکراسی کشور به شکلی باشد که الان است، قطعاً موجب طولانی شدن مراحل کار می‌شود و مردمی  که قصد همکاری با بخش‌های مختلف را دارند، خسته می‌شوند و کنار می‌روند اما اگر مسئولان موانع را از سر راه بردارند و نسبت به رفع مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف صنعتی، تولیدی و کشاورزی اهتمام بورزند، با توجه به اینکه مردم با انقلاب بودند و هستند، قطعاً به صحنه می‌آیند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در ساخت کشور نیازمند تعاملی دو طرفه است، گفت: مهم‌ترین راهکار برای نقش‌آفرینی مردم در ساخت کشور این است که مشکلات و موانع سر راه مشارکت مردم برداشته شود تا بتوانند در سرمایه‌گذاری، اشتغال و درآمدزایی نقش آفرینی موثری داشته باشند.

این نماینده مجلس همچنین درباره نقش و واکنش مسئولان در برابر حمایت‌ها و مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: آقای پزشکیان با شعار مردم و وفاق روی کار آمده است؛ وفاق مورد اشاره رئیس جمهوری دارای سه راس دولت با حاکمیت، دولت با مجلس و دولت با خودش است؛ دولت باید با خودش هم وفاق داشته باشد. اگر این وفاق به روشی که رئیس جمهوری گفته است ادامه پیدا کند و آقای پزشکیان انسجام و وحدت و همگرایی را ادامه دهد قطعاً موفق می‌شود و مردم نیز راضی می‌شوند.

هادیان پور اظهار کرد: اگر مردم ببینند که وفاقی که آقای رئیس‌جمهور مطرح کردند، تداوم دارد، قطعاً خوش‌حال‌تر می‌شوند و مشارکت‌های بیشتری در حوزه‌های مختلف با دولت و حاکمیت خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha