• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403062112789
  • خبرنگار : 50549

جشنواره «مهروشید» برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره «مهروشید» برگزیدگان خود را شناخت

ایسنا/خراسان رضوی جشنواره «مهروشید» با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد. این دوره از جشنواره به میزبانی مشهد از ۱۷ مهر ماه در مشهد آغاز و شامگاه ۲۰ شهریور به کار خود پایان داد.

در بخش تک عکس «محسن روشن‌روان» برای عکس «سه قرن» از کاشان منتخب اعلام شد. همچنین به عنوان عکس سوم جایزه به «مریم ابوالحسینی» برای عکس «ذوق کودکانه» از شاهرود تعلق گرفت.

نفر دوم در بخش عکس «محمد رضایی» برای عکس «نگهبان» از ساری و نفر اول به «هادی دهقان پور» برای عکس طومارنویسی از سبزوار جایزه را از آن خود کردند.

در بخش مجموعه عکس «مرتضی امین‌الرعایایی» برای مجموعه «تخریب عمارت‌های تاریخی» از نیشابور منتخب اعلام شد، همچنین جایزه بهترین مجموعه عکس به «محسن کابلی» برای مجموعه «احضار در آخرین مکان» از گرگان اهدا شد.

جایزه ویژه هیات داوران به فیلم «هلیوس» و «تایلندی» تعلق گرفت.

در بخش بهترین فیلم با موضوع کارآفرینان و صنایع خلاق «محسن شهبازی» برای فیلم مستند «نخل‌های مردابی» از اصفهان منتخب شد .

جایزه ویژه بخش سردار سلیمانی به «نعمت الله سرگلزایی» برای فیلم «مادر» از مشهد تعلق گرفت

در بخش بهترین پژوهش «رضوان بوستانی» برای تیمو از کرمان منتخب شد. در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی، این جشنواره برگزیده‌ای نداشت.

در بخش بهترین صدای فیلم از میان ۵ کاندیدا «عرفان رضایی» برای صدابرداری «به خانه ما برگرد» و همچنین «حسین نارمنجی» برای فیلم «مدرسه آنالوگ» از بیرجند منتخب شدند.

در بخش بهترین تدوین از میان ۵ کاندیدا جایزه به «حسین نارمنجی» برای فیلم «مدرسه آنالوگ» تعلق گرفت.

در بخش بهترین فیلمبرداری از میان ۵ کاندیدا «حامد بقاییان» برای فیلم «تایلندی» از کرمان منتخب شد.

در بخش بهترین استعداد جوان، فیلمسازان ۲۵ یا زیر ۲۵ سال از میان ۳ کاندیدا «محمد گراوند» برای فیلم «نعش کش» از قم منتخب شد.

بهترین فیلمنامه تالیفی از میان ۴ کاندیدا، جایزه به «حمیدرضا مقصودی» برای فیلم «به خانه ما برگرد» تعلق گرفت.

در بخش هیات داوران «ساناز نجفی» برای بازی در فیلم داستانی «حدود ۱۳ کیلوگرم» از کاشان منتخب شد، همچنین «میثم دامنزه» و «رادین دامن زن» برای فیلم داستانی تایلندی از کرمان منتخب شدند.

در بخش فیلم پویانمایی «فرزانه قبادی» برای فیلم «همنشین آبی» ازسمنان منتخب شد. همچنین در بهترین فیلم مستند از ۵ کاندیدا «محسن شیرزایی» برای فیلم «بازگشت» به لوگا از تهران برگزیده شد.

در بخش فیلم تجربی نیز دیپلم افتخار به «عیسی بابایی» برای فیلم «رگ» از چالوس تعلق گرفت. همچنین در بخش بهترین کارگردانی فیلم داستانی از ۵ کاندیدا «مهدی برزکی»  برای فیلم «حدود ۱۳ کیلوگرم» از کاشان منتخب شد .

در بخش بهترین فیلم جشنواره از ۵ کاندیدا «حمیدرضا مقصودی» برای فیلم «به خانه ماه» برگزیده اعلام شد.

برگزیدگان در بخش فیلم پویانمایی مستند، تجربی کارگردانی فیلم داستانی و بهترین فیلم جشنواره به صورت مستقیم به ۴۱ امین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه می‌یابند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha