• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403062012779
  • خبرنگار : 50549

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

جشنواره سینمای جوان بستری برای رشد و بالندگی جوانان فیلمساز است 

جشنواره سینمای جوان بستری برای رشد و بالندگی جوانان فیلمساز است 

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جشنواره سینمای جوان فرصتی برای شناسایی و حمایت از استعدادهای نوظهور است و این رویدادها بستری برای رشد و بالندگی جوانان کشورمان ایجاد می‌کند.

محمد حسین‌زاده، شامگاه ۲۰ شهریور ماه، در اختتامیه شصت و نهمین جشنواره سینمای مهروشید که در محل پردیس سینمایی ملل مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اختتامیه به همت تیم اجرایی و جوانانی که با شوق و اشتیاق کار کردند، به بهترین نحو ممکن برگزار شد. از تمام دست‌اندرکاران اجرایی که در این مسیر تلاش بی‌دریغی داشتند، سپاسگزارم.

وی با اشاره به تجربه شخصی خود از همکاری با تیم‌های مختلف در این جشنواره تصریح کرد: بیش از ۳ سال است که با همکارانم در سینمای جوان همکاری می‌کنم و در این مدت تجربه‌های بسیاری کسب کرده‌ام. این فرصت‌ها برای من ارزشمند بوده و از هر کدام از این لحظات درس‌های زیادی آموختم. باید از تیم سینما و همکارانم که در پشت صحنه تلاش‌های بسیار کردند نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: جشنواره سینمای جوان فرصتی برای شناسایی و حمایت از استعدادهای نوظهور است و این رویدادها، بستری برای رشد و بالندگی جوانان کشورمان ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: ما هر سال شاهد افزایش کیفیت آثار و حضور چشمگیر فیلم‌سازان جوان هستیم. این جشنواره نشان داد که کشور ما چه ظرفیت عظیمی در حوزه هنر و سینما دارد و با تلاش‌های مستمر می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنیم.

حسین زاده عنوان کرد: حمایت‌های سازمان‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری این جشنواره نقش موثری داشت که جای تشکر و قدردانی دارد و امید است که در سال‌های آینده نیز با همت و تلاش مضاعف، شاهد پیشرفت‌های بیشتری در عرصه سینمای جوان کشور باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha