• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062012767
  • خبرنگار : 50616

رییس شورای شهر آمل:

طرح‌های زیربنایی و تحول ساز درحوزه شهری آمل اجرا شد

طرح‌های زیربنایی و تحول ساز درحوزه شهری آمل اجرا شد

ایسنا/مازندران رییس شورای شهر آمل گفت: در سه سال گذشته با وجود مشکلات مالی که شهرداری آمل با آن مواجه بوده، طرح‌های زیربنایی و تحول ساز درحوزه شهری اجرایی شده و این روند ادامه دارد.

«مسلم مکاری» ۲۰ شهریور در آیین تجلیل از خبرنگاران و همچنین فعالان مجازی شهرستان آمل اظهار کرد: برای نخستین بار در اجرای طرح‌های مهم حوزه شهری ازظرفیت سرمایه گذاران برای اجرای چند طرح کلان ازجمله پیاده راه هسته مرکزی شهرآمل استفاده شده و دراین راستا چند طرح دیگر نیز در دست اقدام است.

وی، همچنین وجود برخی اختلاف نظرها میان اعضای شورا دراین شهر را مبتلابه شورای شهرها در کل کشور دانست و تصریح کرد: جدای از این اختلاف نظرها، همه اعضای شورای اسلامی شهر پای کار تعهدات خود به مردم هستند و در فرصت یک سال باقیمانده تا پایان دوره ششم شورا در خدمت مردم خواهند بود.

رییس شورای اسلامی شهرآمل، با بیان اینکه افتخار من این است، نگهبان شهر آمل باشم و مطمئن باشید در سال آخر شورا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، به برخی چالش‌های پیش‌رو در مدیریت شهری هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه شهرآمل در رکود صنعت ساختمان دست به گریبان است که این وضعیت حتی به ضرر شهرداری هم شده و از سوی دیگر برگزار نشدن جلسات استانی مانند ماده ۵ هم به چالش‌های موجود این بخش افزوده است.

 استمرار خدمات رسانی با وجود محدودیت منابع مالی

شهردار آمل هم در این آیین از تلاش‌های خبرنگاران و فعالان حوزه مجازی شهرستان در اطلاع رسانی از فعالیت‌ها و عملکرد مدیریت شهری قدرانی کرد و گفت: طبیعی است که درشهرداری آمل با بیش از صدها نوع خدمت، نقص‌هایی وجود داشته باشد، اما قبول داریم که باید رفع شود، دراین زمینه از نقدهای خبرنگاران منصف استقبال می‌کنیم.

علی داوودی افزود: از زمان حضورم در مدیریت شهرداری آمل، درهر سه ماه نشست‌های خبری با خبرنگاران برای گزارش از عملکرد و حوزه‌های مختلف شهرداری برگزارکردیم و خوشبختانه خبرنگاران شهرستان هم به خوبی با نقدهای منصفانه وهدایتگرانه درکنار مجموعه شهری بودند.

وی همچنین با بیان اینکه شهرداری آمل به عنوان نخستین شهر در مازندران بوده که فرآیند شفافیت مالی خود را اعلام کرده است، گفت: با صبوری شهروندان وهمت همه همکاران پرتلاش در واحدهای مختلف شهرداری، در این شرایط سخت اقتصادی که کشور ما به نوعی با آن مواجه است، با حداقل‌ها شروع کردیم و با همین وضعیت به کار خود ادامه می‌دهیم.

 لایروبی انهار و مدیریت سیلاب

داوودی، همچنین دربخش دیگری به عملکرد شهرداری درحوزه خدمات شهری به موضوع مدیریت خوب در لایروبی نهرهای سطح شهر اشاره کرد و گفت: در سه سال گذشته با لایروبی خوبی که در بالادست ومسیر رودخانه مختلف سطح شهر صورت گرفت حجم خروجی درفصل پربارش، آب به روی پل نمی‌رسد.

 مقاومت در مقابل جذب نیروی جدید در شهرداری

وی دربخش پایانی این نشست با بیان اینکه در سه سال گذشته تعداد نیروهای شهرداری با بازنشسته شدن برخی همکاران، نیروهای جدیدی جذب نکردیم، یادآور شد، در مجموعه شهرداری آمل، تعداد نیروهای ما در ۳ سال اخیر کاهشی بوده و با وجود فشارهای بیرونی برای ورود نیروی جدید به شهرداری، به همراه اعضای شورای اسلامی شهر ایستادگی داشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha