• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062012715
  • خبرنگار : 50283

مهرماه سال‌جاری انجام می‌شود؛

برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی ساحلی در منطقه آزاد انزلی

برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی ساحلی در منطقه آزاد انزلی

ایسنا/گیلان رئیس فدراسیون کبدی از برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی ساحلی به میزبانی گیلان خبر داد و گفت: این مسابقات چهارم تا نهم مهرماه سال‌جاری به میزبانی گیلان و در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

عباس خواجه اورسجی امروز سه‌شنبه، ۲۰ شهریورماه در نشست خبری و آئین رونمایی از پوستر اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، رئیس فدراسیون کبدی و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در سالن ملل منطقه آزاد انزلی برگزار شد، از برگزاری نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی ساحلی به میزبانی ایران و در منطقه آزاد انزلی خبر داد و اظهار کرد: پیش‌بینی شده تا ۱۵ تیم جهان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی افزود: از جمله کشورهایی که قرار است در این رقابت‌ها حضور داشته باشند ایران، پاکستان، بنگلادش، ترکمنستان، عراق، لبنان، دانمارک، آلمان، ایتالیا، کنیا و آذربایجان را می‌توان نام برد.

خواجه اورسجی با بیان اینکه نخستین رویداد جهانی کبدی از چهارم لغایت نهم مهرماه سال‌جاری در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود، افزود: چندین استان درخواست برگزاری و میزبانی این مسابقات را داشتند که استان گیلان و سواحل منطقه آزاد انزلی انتخاب شد.

برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی ساحلی در منطقه آزاد انزلی

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه‌ می‌توانند بازوی توانمندی برای شناسایی رشته‌های ورزشی از جمله رشته‌هایی که کمتر دیده شده، باشند، افزود: رشته ورزشی کبدی علی‌رغم سن کم خود در میادین مختلف همیشه مدال‌آور بوده و این نشان می‌دهد این رشته ورزشی در کشور دارای استعداد و پتانسیل بالایی است.

رئیس فدراسیون کبدی تصریح کرد: یکی از گذرگاه‌های رسیدن به المپیک، برگزاری مسابقات مختلف است و وظیفه خود می‌دانیم برای رسیدن این رشته ورزشی به المپیک گام‌ برداریم.

کسب ۲۸۶ مدال ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران گیلانی

همچنین در این نشست جهانبخش آرمان، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، اظهار کرد: بی‌شک برگزاری چنین رویدادهایی در استان نتایج خوبی را برای ورزش و ورزشکاران در رشته‌های مختلف به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به میزبانی گیلان از رویدادهای ملی و بین‌المللی ورزشی، تصریح کرد: استان گیلان با ۲۸۶ مدال ملی و بین‌المللی در سال گذشته افتخار رده سومی کشور را در مدال آوری داشت.

برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی ساحلی در منطقه آزاد انزلی

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تاکید کرد: ضمن اینکه قدردان زحمات ورزشکاران هستیم تلاش می‌کنیم کیفیت و کمیت عملکرد هیئت‌های ورزشی را افزایش دهیم.

اهتمام منطقه آزاد انزلی در راستای انجام مسؤلیت‌های اجتماعی

همچنین در این مراسم محمد سجاد سیاهکارزاده، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: این رویداد برای نخستین بار است که برگزار می‌شود و جمهوری اسلامی میزبان آن است.

وی با بیان اینکه باعث افتخار است که منطقه آزاد انزلی در برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی ساحلی در کنار دوستان حضور دارد، افزود: با بیان اینکه تمام تلاش سعی می‌کنیم در کنار ورزشکاران باشیم.

 سیاهکارزاده با بیان اینکه ورزش کبدی یک ورزش مردم نهاد است و با توجه به برگزاری نخستین دوره بین‌المللی این رقابت‌ها، تصریح کرد: تلاش کردیم در راستای مسئولیت اجتماعی که بخشی از وظایف ما محسوب می‌شود در برگزاری این مسابقات همکاری لازم را داشته باشیم و کنار دوستان خدمت کنیم.

سیاهکارزاده تصریح کرد: استان گیلان به عنوان نگین استان‌های شمالی می تواند شرایط مطلوب برای حضور این ورزشکاران را فراهم کند و امیدواریم این میزبانی با شیرینی قهرمانی تیم ملی جمهوری اسلامی همراه باشد.

برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی ساحلی در منطقه آزاد انزلی

در پایان این نشست؛ پوستر اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی کبدی ساحلی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه آزاد انزلی رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha