• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403062012695
  • خبرنگار : 50673

آغاز جشن عاطفه ها با اجرای پویش «مشق همدلی» در استان هرمزگان

آغاز جشن عاطفه ها با اجرای پویش «مشق همدلی» در استان هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در قالب پویش «مشق همدلی» با هدف تامین مایحتاج تحصیلی و ضروری دانش آموزان نیازمند در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: جشن ملی عاطفه ها هر ساله با نزدیک شدن به روزهای آغازین سال تحصیلی جدید و با هدف به دانش آموزان نیازمند توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) در سراسر کشور برگزار می گردد و کمیته امداد استان هرمزگان نیز همزمان با سایر نقاط کشور و با تعامل و هم افزایی آموزش پرورش استان ، سازمان دانش آموزی هرمزگان و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، اقدام به برپایی این جشن ملی در سطح استان هرمزگان می نماید.

باسره افزود: امسال جشن عاطفه ها در قالب اجرای پویش "مشق همدلی" با هدف تامین مایحتاج تحصیلی و ضروری دانش آموزان نیازمند و محروم استان، اعم از نوشت افزار، کیف و کفش و... از تاریخ ۲۲ شهریورماه آغاز و تا پایان فصل تابستان در معابر عمومی و شهری و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان در روز ۲۳ شهریور ماه در مصلی های برگزاری نماز جمعه و نهایتاً درهفتم مهرماه ۱۴۰۳ با همراهی و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان دانش آموزی هرمزگان و صدا وسیمای مرکز خلیج فارس در مدارس استان ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۴۶ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند که امیدواریم با حمایت های این نهاد، همیاری سازمان های ذی ربط و کمک های هدفمند و اثربخش مردم و خیرین نیک اندیش هیچ دانش آموزی در هرمزگان به واسطه مشکلات مالی از تحصیل علم و دانش باز نماند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان همچنین اظهار داشت: مردم شریف و خیرین همیشه همراه و سخاوتمند استان می توانند مساعدت های مالی خود را در قالب جشن عاطفه ها با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یا واریز مبلغ مورد نظر خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ به نام جشن عاطفه ها به دست دانش آموزان عزیز استان برسانند و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و ۲۰۰ مرکز نیکوکاری مردم نهاد در شهرستان ها و محلات سراسر استان استان هرمزگان کمک های نقدی وغیرنقدی (کالا) خود را جهت کمک به تحصیل دانش آموزان تحویل نمایند تا به موقع و کوتاه ترین زمان ممکن به دانش آموزان نیازمند اهدا شود.

باسره در پایان عنوان کرد: بر اساس هدفگذاری و برنامه ریزی های صورت گرفته با هم افزایی و تأمین اعتبار توسط کمیته امداد امام(ره) در کنار کمک های مردمی پرداخت شده و به ازای هر یکصد هزار تومان کمک مالی واریزی از سوی مردم بزرگوار و خیرین معزز استان یک بسته کامل نوشت افزار شامل تمام اقلام مورد نیاز دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی به این عزیزان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha