• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062012536
  • خبرنگار : 50643

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

برای پیشرفت آذربایجان شرقی باید به بخش خصوصی میدان دهیم

برای پیشرفت آذربایجان شرقی باید به بخش خصوصی میدان دهیم

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی به عقب‌ماندگی استان در زمینه‌های مختلف که از سال ۱۳۷۶ به بعد آغاز شد اشاره و اظهار کرد: اگر به دنبال این هستیم که این عقب ماندگی‌ها را برطرف کنیم و استان را به جایگاه واقعی برسانیم باید به بخش خصوصی میدان بدهیم و آن را تقویت کنیم.

محمد کلامی روز سه‌شنبه در آیین رونمایی از پوستر روز ملی صنعت و معدن با بیان اینکه در دولت گذشته تا به امروز، هیچ مجموعه بزرگ اقتصادی دچار چالش نشده است، اظهار کرد: در این مدت حقوق‌ها به موقع پرداخت شد و اعتراضی در این زمینه نبود هرچند اعتراض‌هایی مبنی بر کم‌بودن حقوق‌ها وجود داشت که به جا بوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این موفقیت و همین طور تلاش بخش خصوصی قابل تقدیر است و اگر قرار است الگوی خصوصی‌سازی در کشور مطرح شود، آذربایجان شرقی بهترین الگو است، همچنین در این استان مردمی‌سازی اقتصاد به عینه و شفاف قابل مشاهده است.

وی پیشرفت‌های اقتصادی استان را مدیون تلاش و عقلانیت اقتصادی عنوان و اظهار کرد: حرکت در اقتصاد تحریمی هم برای برنامه‌ریزان و هم برای بخش خصوصی و فعالان اقتصادی سخت است اما به رغم همه سختی، نمره خوبی از مخاطبان گرفته‌ایم.

برای پیشرفت آذربایجان شرقی باید به بخش خصوصی میدان دهیم

واحدهای نمونه و پیشکسوتان صنعت آذربایجان شرقی تجلیل می‌شوند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز از برگزاری مراسم تجلیل از واحدهای نمونه استان خبرداد و گفت: در این مراسم که پنجم مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود از ۵۱ واحد نمونه، پیشکسوتان صنعت و طرح‌های تحقیقاتی و توسعه‌ای تجلیل خواهد شد.

مهدی امینی اضافه کرد: ۲۰۰ واحد صنعتی، معدنی و تجارتی برای حضور در این مراسم ثبت‌نام کرده بودند که ۵۱ واحد برای تجلیل انتخاب شدند که در این روز تجلیل خواهند شد.

وی ادامه داد: این مراسم به احتمال زیاد با حضور وزیران صمت و جهاد کشاورزی برگزار شود و از رئیس جمهور نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

برای پیشرفت آذربایجان شرقی باید به بخش خصوصی میدان دهیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha