• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062012438
  • منبع : بازار

نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۴ آغاز به‌کار کرد

نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۴ آغاز به‌کار کرد

سومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری ارتباطات، اطلاعات و برق پایدار (کیتکس ۲۰۲۴) با محوریت فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی، از دوشنبه ۱۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کیش آغاز به کار کرد و تا ۲۲ شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از سیتنا، سومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات و برق پایدار (کیتکس ۲۰۲۴) با محوریت فناوریهای دیجیتال و هوش مصنوعی از روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه به مدت چهار روز با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت فناور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کیش افتتاح شد.

شرکت های حاضر در این نمایشگاه، فناوری های جدید خود را که غالبا در حوزه های هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال، متاورس، بلاکچین و انرژی های پایدار می باشد به نمایش خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی و جلسات B2B مختلف برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان در این نشست ها شرکت کنند.

همچنین رویدادهای مختلف از جمله مراسم اختتامیه جشنواره فاوا، مبادله بیش از ده ها تفاهم نامه، رویداد گویش تجربه ها با حضور هفت کارافرین و نخبه صنعتی و علمی در این چهار روز جزو برنامه های این رویداد بزرگ خواهد بود

حضور فعال شرکت مخابرات ایران در بخش زیرساخت اقتصاد دیجیتال و معرفی خدمات دیجیتال در کیتکس 

حامد شیخ‌پور، سخنگوی شرکت مخابرات ایران در این خصوص گفت: شرکت مخابرات در دو بخش معرفی خدمات زیرساختی این صنعت و خدمات قابل ارائه در بخش اقتصاد دیجیتال در این نمایشگاه، حضور فعالانه دارد و جمعی از مدیران ارشد و معاونین شرکت و مدیران برخی شرکت‌های تابعه، در بازه زمانی برگزاری نمایشگاه، در غرفه شرکت مخابرات حضور داشته و پاسخگوی مراجعات بازدیدکنندگان هستند.

وی افزود: لازمه تحقق و پیشرفت برنامه هفتم توسعه، حضور پررنگ شرکت‌های بزرگ در عرصه اقتصاد دیجیتال و سیاست‌های برنامه هفتم توسعه و تکمیل برنامه ششم توسعه است و بر این اساس، شرکت مخابرات، برنامه‌های ویژه و متعددی را در حوزه اقتصاد دیجیتال، هوشمندسازی و ارتقای ابزارها از جمله طرح‌های دیجیتما و طوبی را در دست اجرا دارد که در جریان برگزاری نمایشگاه کیتکس به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه در روز نخست برگزاری با استقبال قابل توجهی از سوی شرکت های حاضر و همچنین بازدید کنندگان روبرو شد.

به گفته مسوولین حاضر در نمایشگاه، سطح کیفی این نمایشگاه تخصصی و همچنین فناوری های ارایه شده در حوزه های هوش مصنوعی قابل توجه بوده و می توان این نمایشگاه را با نمایشگاه های خارجی مقایسه نمود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha