• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062012360
  • خبرنگار : 50006

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی:

مجلس پیگیر مطالبات و حل مشکل بازنشستگان فرهنگی خواهد بود

مجلس پیگیر مطالبات و حل مشکل بازنشستگان فرهنگی خواهد بود

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری مطالبات و حل مشکلات بازنشستگان فرهنگی در مجلس تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های جدی نمایندگان مجلس و دولت جدید به زودی شاهد حل بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های بازنشستگان فرهنگی و ... در کشور خواهیم بود و قصد ما نیز پیگیری مشکلات بازنشستگان عزیز است و حتما با جلسات مداوم، کار کارشناسی و مطالعاتی به نتیجه مطلوب برسیم.

بیت‌اله عبدالهی در همایش صنفی و مجمع عمومی عادی کانون بازنشستگی آموزش و پرورش شهرستان اهر، با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های جدی بازنشستگان در خصوص حقوق، معیشت و ... اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل در سیستم اجرایی و اداری کشور بازنشستگی در زمان اوج هزینه‌ها از جمله در امر ازدواج، تحصیل ، اشتغال فرزندان بازنشستگان که گریبانگیر بسیاری از کارکنان ادارات و ... است که نیازمند بازنگری کلی در قوانین و حل این مشکلات با همراهی مجلس، دولت و مسئولان ذی‌ربط هستیم.

به گزارش ایسنا، وی پیشرفت و توسعه امروز کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و غیره را مدیون تلاش‌ها و زحمات بازنشستگان برشمرد و افزود: حل مشکلات و دغدغه‌های کنونی بازنشستگان کلید و راهگشای بسیاری از مسائل کشور در آینده خواهد بود، چرا که جوانان کارآمد و متخصص با الهام‌گیری از این پدران، مادران و نزدیکان بازنشسته به آینده خود نگاه می‌کنند و نباید بگذاریم جوانان به آینده دلسرد شوند. 

وی مطرح کرد: امیدآفرینی و بکارگیری جوانان توانمند و کارآمد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و... باعث کارآمدی سیستم اجرایی کشور و روی کار آمد افرادی با فکر، اندیشه قوی و فعال خواهد شد. 

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ادامه داد: در صورت بی‌توجهی به مشکلات و دغدغه‌های بازنشستگان شاهد کمرنگ شدن ورود افراد کاربلد و کاردان در سیستم‌های اجرایی و اداری کشور خواهیم شد و نیاز است با توجه جدی به حل مشکلات این افراد آینده را برای کشوری توانمند و کارآمد مهیا کنند.

وی به دیدار اخیر خود با وزیر کشور نیز اشاره کرد و گفت: از وظایف مهم وزارت کشور اعمال سیاست‌های کشور است که باید در این خصوص توجه ویژه شود تا سایر دستگاه‌های اجرایی و ... نیز به تبعیت از آن فعال شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha