• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403062012289
  • خبرنگار : 50963

پذیرش 81 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد در مدارس سمپاد

پذیرش 81 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد در مدارس سمپاد

ایسنا/بوشهر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان بوشهر از پذیرش 81 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد در مدارس سمپاد و نمونه دولتی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل کمیته امداد استان روز سه‌شنبه در گفت وگو باخبرنگاران در بوشهر گفت : کمیته امداد با ارائه خدمات تخصصی مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان مستعد برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی پشتیبانی علمی و معنوی حمایت می‌کند.

روشن در ادامه گفت: امسال در آزمون ورودی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مدارس سمپاد 11 دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد به مدارس استعداد درخشان راه یافتند و 70 نفر نیز در مدارس نمونه دولتی قبول شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به حمایت فرهنگی کمیته امداد با ارائه خدمات تخصصی به دانش آموزان مستعد پایه های ششم و نهم برای شرکت در آزمون سمپاد و نمونه دولتی، ادامه داد: با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی، برنامه های تخصصی با همکاری موسسات علمی فرهنگی همچنین برگزاری آزمون های شبیه سازی شده با شرایط آزمون اصلی و جلسات انگیزشی، تاکنون بیش از 374 نفر از دانش آموزان، این افتخار کسب شده تا دانش آموزان مستعد بتوانند در این مدارس نمونه دولتی بصورت رایگان ادامه تحصیل دهند.

وی تعداد کل دانش آموزان تحت حمایت در سطح استان را 14 هزار نفر اعلام کرد و با قدردانی از مساعدت خیران در تامین و ایجاد بسترهای آموزشی تربیتی برای فرزندان تحت حمایت این نهاد، گفت: عموم خیراندیشان استان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، می توانند مساعدت های نقدی خود را جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند از طریق واریز به حساب 0110769749001 با شناسه 880318126 واریزی و یا به شماره کارت مجازی حساب مورد اشاره 6037997950030370   نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین از طریق آنی پرداخت با شماره گیری کد  ussd  شماره گیری #077*۸۸۷۷* واریز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha