• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403062012261
  • خبرنگار : 90089

بشیری: «مردم و کشور» قربانی تخریب‌ها و انتقادات غیرسازنده هستند

بشیری: «مردم و کشور» قربانی تخریب‌ها و انتقادات غیرسازنده هستند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: همه افراد و شخصیت‌های سیاسی منتقد و حاشیه‌سازها باید از آنچه که مطابق قانون است، تبعیت کرده و از آن حمایت کنند تا این دولت برآمده از رای مردم که همه فرآیندهای قانونی را پشت سر گذاشته، بتواند کشور را به درستی راهبری کند.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مسئله حاشیه‌سازها علیه دولت را باید وسیع‌تر دید و مورد واکاوی قرار داد.

وی ادامه داد: جریان‌های سیاسی منتقد باید با تمکین از انتخاب اکثریت مردم و احترام به فرامین مقام معظم رهبری در حمایت از دولت چهاردهم، دست دوستی و تعامل به سکانداران جدید کشور بدهند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس افزود: همه افراد و شخصیت‌های سیاسی منتقد باید از آنچه که مطابق قانون است، تبعیت کرده و از آن حمایت کنند تا این دولت برآمده از رای مردم که همه فرآیندهای قانونی را پشت سر گذاشته، بتواند کشور را به درستی راهبری کند. این مسئله شامل حاشیه‌سازها هم می‌شود. نباید دولت را گرفتار حاشیه‌ها کرد. با همگرایی خوبی که در کشور ایجاد خواهد شد، باید مشکلات رفع و کارها به‌سامان شود.

عضو اصولگرای مجلس دوازدهم گفت: جریان‌های سیاسی اغلب گرفتار رفتارها و کارهایی می‌شوند که موجب فرصت‌سوزی و لطمه به کل مردم و نظام می‌شود در حالی که با اتکا به حس همدلی، همکاری و همراهی می‌توان به موثرتر شدن خدمات، اقدامات و تصمیمات مجلس و دولت و سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی امیدوار شد.

بشیری خواستار افزایش حس تعامل بین شخصیت‌های سیاسی منتقد کننده و منتقد شونده شد و گفت: مقامات مسئول و جریان‌های سیاسی باید حس تعامل را بین خودشان افزایش دهند. تخریب و انتقاد غیرسازنده جز آسیب نتیجه و حاصل دیگری نداشته و قربانی اصلی آن «مردم و کشور» هستند.

وی بر شناسایی و برخورد بدون اغماض با سرمنشاءهای فساد تاکید کرد و افزود: ضمن وسیع و عمیق کردن دیدها و نظرها باید با مفسدان اقتصادی در هر لباس و هر جایگاهی قاطعانه برخورد شود. علاوه بر آن باید حساب افراد، مدیران و جریان‌هایی که با سلامت و پاکدستی برای مردم کار می‌کنند را از حاشیه‌سازهایی که با حاشیه‌سازی مانع شفاف شدن رویه‌ها می‌شوند، جدا کرد. باید حساب افرادی که مرتکب اشتباه، خطا یا جرم می‌شوند را از افراد خدوم و شایسته جدا کرد و به اطلاع مردم رساند تا آنان بفهمند خادمان و خیانتکاران چه کسانی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha