• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403062012182
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اهدای اعضای بدن دانش آموز دهدشتی به ۳ بیمار زندگی بخشید

اهدای اعضای بدن دانش آموز دهدشتی به ۳ بیمار زندگی بخشید

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی اقدامی خداپسندانه و با رضایت خانواده «سید علیرضا رادی»، دانش آموز دبیرستان شهید رجایی دهدشت، اعضای بدن او به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

سید علیرضا رادی، دانش آموز پایه نهم متوسطه اول شهید رجایی دهدشت،  بر اثر  حادثه سقوط از ارتفاع دچار مرگ مغزی می‌شود و به کما می‌رود که پس از گذشت چند روز از انتقال این دانش آموز به بیمارستان و اطمینان والدین از اینکه وضعیت فرزندشان به حالت عادی باز نمی‌گردد، طی اقدامی خداپسندانه با اهدای اعضای بدن او به ۳ بیمار موافقت کرده و رضایت دادند.

اعضای بدن مرحوم رادی شامل کبد و دو کلیه با رضایت خانواده به سه بیمار نیازمند عضو، اهدا شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در پی اهدا عضو دانش آموز دبیرستان شهید رجایی دهدشت، مرحوم سید علیرضا رادی پیام تسلیتی مشترکی صادر کردند.

اهدای اعضای بدن دانش آموز دهدشتی به ۳ بیمار زندگی بخشید

 به گزارش ایسنا؛  متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

«ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا» «هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است»
(سوره مائده آیه ۳۲)

خانواده محترم رادی
«فرزند صالح، امانت ذات اقدس حق تعالی است و سفر آخرت تقدیری الهی برای همه انسان ها؛
خبر درگذشت فرزند عزیزمان خادم الحسین مرحوم "سید علیرضا رادی" در روز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) موجب اندوه و تأسف فراوان اینجانبان و جامعه فرهنگیان استان به ویژه دانش آموزان، معلمین و کادر دبیرستان شهید رجایی دهدشت شد.

خانواده محترم رادی، با اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه اعضای بدن دانش آموز عزیز و فرزند دلبندمان، «سید علیرضا رادی» را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

از خود گذشتگی و تصمیم بس دشواری که به هنگام شنیدن خبر مصیبت درگذشت علیرضای عزیز گرفتید و با اهدای اعضای آن عزیز سفرکرده به بیماران نیازمند، ثابت کردید پایان یک زندگی می‌تواند آغاز یک زندگی و نویدبخش دل‌های خانواده‌های دیگری باشد، شایسته تقدیر است.

با نهایت تأسف و تأثر این مصیبت غم انگیز را به خانواده بزرگ تعلیم و تربیت و بیت داغدار تسلیت عرض کرده و غفران رحمت الهی برای  آن مرحوم و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از خداوند متعال خواهانم و به پاس این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه از خانواده محترم رادی صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha