• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403061911934
  • خبرنگار : 50649

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:

کسب ۹۶ رتبه تک‌رقمی و دورقمی در کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان فارس

کسب ۹۶ رتبه تک‌رقمی و دورقمی در کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان فارس

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: کسب رتبه اول گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و رتبه دوم  کنکور در رشته هنر و همچنین ۳ رتبه تک رقمی دیگر در منطقه یک و ۹۱ رتبه دو رقمی از جمله افتخارآفرینی‌های دانش‌آموزان استان فارس در کنکور امسال است.

فرشید قاسمی امروز، ۱۹ شهریورماه در آیین تجلیل از دانش‌آموزان فارسی حائز رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور و برترین‌های المپیادهای علمی جهانی در شیراز، اظهار کرد: دانش‌آموزان موفق در رقابت‌های علمی، همواره به افتخارآفرینی در جامعه می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در سال تحصیلی جاری بیش از ۹۴۱ هزار دانش‌آموز داشتیم که با تلاش‌های صورت گرفته در عرصه رقابت‌های علمی از حیث کسب رتبه‌های تک رقمی در سطح کشور رتبه ۵ را کسب کنیم البته این در حالی است که بهترین رتبه ما در سال‌های اخیر رتبه ۱۵ بود.

قاسمی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های مناسب توانستیم در المپیادهای علمی بین‌المللی، سه مدال جهانی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: کسب رتبه اول گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و رتبه دوم کنکور در رشته هنر و همچنین سه رتبه تک رقمی دیگر در منطقه یک و ۹۱ رتبه دو رقمی از جمله افتخار آفرینی‌های دانش‌آموزان استان فارس در کنکور امسال است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: امسال تاکنون ۹۱ دانش‌آموز استان فارس توانسته‌اند رتبه دو رقمی کسب کنند و این در حالی است که این عدد در سال‌های ۱۴۰۱ تعداد ۵۵ و در ۱۴۰۲ تعداد ۶۳ بوده و این نشان از این دارد که فارس در سه سال گذشته رشد صعودی داشته است.

قاسمی افزود: دانش‌آموزان ما با کسب مدال‌ها و رتبه‌های برتر در سطح بین‌المللی و کشوری، برای استان و کشور افتخار آفریدند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از تعداد قریب ۱۰۰ دانش‌آموز استان فارسی برتر کنکور سراسری و المپیاد علمی جهانی و کشوری تجلیل شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha