• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403061911913
  • منبع : نمایندگی گیلان

معرفی آثار برتر جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

معرفی آثار برتر جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

ایسنا/گیلان دبیر سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: آثار پذیرفته شده بخش مسابقه اصلی (شهر ما–آسمان آبی) و منتخبین آثار بخش استانی مشخص شدند.

رضا زنده دل امروز، ۱۹ شهریور ماه با اشاره به فهرست آثار پذیرفته شده بخش مسابقه اصلی(شهر ما–آسمان آبی) این جشنواره، اظهار کرد: هیئت انتخاب متشکل از کاوه مهدوی، کژال راست بین و دلارام ترکی ۱۵ اثر را به عنوان آثار نهایی معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه این آثار به ترتیب الفبا اعلام شده است، افزود: اثر «بالاخره این زندگی مال کیه؟» به کارگردانی آرش رضایی از ماهشهر، « ببخشید بیدارتون کردم» به کارگردانی حامد نصیری از خمینی شهر، «بمانی» به کارگردانی سعید خسین پور از ملایر، «پاییز گیلان» به کارگردانی احمد نیک قلب از لاهیجان،« پیوند مغز و قلب» به کارگردانی زینب خانزاده از رشت، «ثروت آفرین» به کارگردانی مهدی پازوکی از تهران، «چند قصه»به کارگردانی امیر امینی از لاهیجان، «چوکومونگو» به کارگردانی مالک آبسالان از دهلران از آثار برتر هستند.

شهردار لاهیجان تصریح کرد: «دغدغه» به کارگردانی بهمن تقی پور و محید اقبالی از اهواز، دو مجهولی به کارگردانی حسنا قبادی از تهران، «زنگ آخر» به کارگردانی مصطفی بوعذاراز اهواز، «کار بی کار» به کارگردانی میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه، «کتابخانه شهر من» به کارگردانی امید روحی از زاهدان، «کیمیا» به کارگردانی فاطمه پارسافر از اندیمشک و «مسافر» غزه به کارگردانی بختیار احمدپور از بانه از دیگر آثار برتر پذیرفته شده است.

معرفی منتخبین آثار بخش استانی سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند

زنده‌دل درباره آثار پذیرفته شده بخش استانی این جشنواره، خاطرنشان کرد: هیئت انتخاب متشکل از محمد پورجعفری ، محمد جعفری لفوت و پوریا کریمی هشت اثر را به عنوان آثار نهایی معرفی کردند.  

وی افزود: عروسی لیلا به کارگردانی «طوبی» رحمان نیا از رشت، «سیانون» به کارگردانی احمد امیری امام از املش، «حسن تی شی» به کارگردانی مرتضی زحمتکش از رشت، «قالی» به کارگردانی آرزو علی پور از رودسر، «مشاغل» کاذب به کارگردانی جلال ندیمی از کیاشهر، «طربنامه» به کارگردانی شهریار صادق حسنی از لاهیجان، «بروکراسی» به کارگردانی پوریا رهبریان از سیاهکل و «لاجون« قشنگه ( مهمان ) به کارگردانی بهزاد پورحیدری از کلاچای به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ شهریور۱۴۰۳در هفت نقطه از شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha