• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403061911847
  • خبرنگار : 50604

فرماندار گرگان

هیچ دلیل قانونی برای جلوگیری از احداث تله‌کابین گرگان وجود ندارد

هیچ دلیل قانونی برای جلوگیری از احداث تله‌کابین گرگان وجود ندارد

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان ابراز سلیقه‌ها را مانع از احداث تله‌کابین گرگان دانست و از نمایندگان مجلس و بزرگان استان خواست پیگیر اجرای مطالبه به حق مردم باشند.

اسماعیل نادری عصر دوشنبه، ۱۹ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه همه راه‌ها و مشکلات موجود در جامعه در قانون آورده شده و ما خود را به رعایت آن ملزم می‌دانیم، اظهار کرد: من هرگز شوراها را برای استیضاح و یا عدم استیضاح شهردار تحت فشار قرار نداده‌ام و معتقدم مسائل باید بر اساس قانون و به دور از تنش حل شود.

وی با بیان اینکه پاسخگو همه مشکلات و طرح‌های تلکه کابین هستیم و سرمایه‌گذار این طرح تأکید کرده که رگ گردنش را گرو می‌گذارد که حتی یک درخت هم قطع نشود گفت: از نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم که به طور جدی برای ارفع موانع و احداث تله‌کابین در گرگان اقدام کنند.

فرماندار گرگان ابراز سلیقه‌ها را مانع احداث تله‌کابین گرگان دانست و گفت: هیچ دلیل قانونی برای جلوگیری از احداث تله کابین وجود ندارد، مسئولان درحالی فضای سبز را بهانه می‌کنند. در حالی که در دل جنگل‌های مازندران و گیلان جنگل‌های وسیع‌تر و متراکم‌تری وجود دارد ولی هیچ منعی برای این استان‌ها قائل نشده‌اند.

نادری با اشاره به با اشاره به نیمه‌کاره ماندن برخی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهر گرگان ادامه داد: تعلل و تساهل برخی از اعضای شورای شهر و شهردار در اجرای وظایف قانونی سبب شده تا بزرگان شهر مانند دادستان برای امور معمول و جاری شهر ورود کنند که این رویه اصلاً معمول و پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه اینکه باید همه جوانب را دید و از قضاوت ناعادلانه پرهیز کرد، اضافه کرد: عملکرد شهرداری گرگان در حوزه مباحث فرهنگی و جهادی  به ویژه در محلات کم برخوردار قابل تقدیر بود اما عملکرد فعلی و خروجی فعالیت اعضای شورای شهر در دوره ششم و شهرداری در کل مورد رضایت شهروندان نیست.

این مقام مسئول بر ضرورت شکل‌گیری یک رویکرد تعاملی در پارلمان گرگان تأکید کرد و افزود: اینکه فرماندار، دادستان و دیگر مسئولان برای حل معضلات شهری و مطالبات مردمی به مدیران شهری تذکر بدهند نشانه عملکرد ضعیف آن‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha