• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403061911671
  • خبرنگار : 50040

مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد

ثبت نام عمره مفرده در گیلان از فردا / حدود ۲۰۰۰ ودیعه گذار؛ دارای اولویت تشرف

ثبت نام عمره مفرده در گیلان از فردا / حدود ۲۰۰۰ ودیعه گذار؛ دارای اولویت تشرف

ایسنا/گیلان مدیر حج و زیارت گیلان گفت: متقاضیان سفر معنوی عمره مفرده در این استان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح فردا، ۲۰ شهریورماه نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان خود اقدام کنند.

وحید اسکندری در گفت وگو با ایسنا، از آغاز ثبت نام ودیعه گذاران عمره مفرده خبر داد و اظهار کرد: متقاضیان سفر معنوی عمره مفرده در استان گیلان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح فردا، ۲۰ شهریورماه نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اعزام متقاضیان عمره مفرده و واجدین شرایط تشرف در تاریخ ۷ مهرماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد، گفت: نوبت های بعدی سفر عمره مفرده تا پایان موسم عمره(تاریخ و نحوه ثبت نام) متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر حج و زیارت گیلان همچنین درخصوص تاریخ و مراحل ثبت نام متقاضیان ودیعه گذار عمره مفرده استان، تصریح کرد: دارندگان قبوض ودیعه گذاری عمره دارای اولویت تشرف از یک تا ۱۸۰ در نوبت اول ثبت نام قرار دارند.

اسکندری ادامه داد: متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که پس از ثبت‌نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت کردند، ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نشدند و وجوه خودشان را به صورت سیستمی دریافت کردند، اولویتشان پایدار بوده و مشمول تکمیل ثبت‌نام و انتخاب کاروان هستند.

وی گیلان را دارای حدود ۲۰۰۰ ودیعه گذار دارای اولویت تشرف ۱۸۰ دانست و بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی http://my.haj.ir و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه و در صورت همراهی خانواده و بستگان انتخاب کاروان اقدام و یا به یکی از دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، گیلان ۵۵ شرکت خدمت زیارتی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha