• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403061911355
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور:

هر نوع تغییر در آموزش و پرورش بدست مدیران و معلمان رقم خواهد خورد

هر نوع تغییر در آموزش و پرورش بدست مدیران و معلمان رقم خواهد خورد

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: تغییر رو به پیشرفت لازمه تکامل و پویایی هر مجموعه ای است و این مهم در دستگاه تعلیم و تربیت جایگاه بارز و ویژه ای داشته و دارد.

مهدی نوید ادهم امروز گردهمایی و کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران آموزش و پرورش استان افزود: ضرورت دارد مسئولان و مدیران حوزه تعلیم و تربیت همه ابعاد و زوایای کار در این مسیر را بصورتی همه جانبه و فراگیر دنبال و رصد کرده و با تمام اعتقاد و باور پیش ببرند.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: آموزش و پرورش را افراد اداره نمی کنند؛ بلکه این برنامه هاست که نقشه راه را ترسیم و مدیریت می نماید.

ادهم بیان کرد: یکی از کارهای اصلی مدیریت، اولویت بندی امور و اهمیت دادن به برنامه‌های اثربخش خواهد بود.

وی افزود: اگر بدنبال تحول آفرینی در ستاد و صف و بویژه در کف مدرسه و کلاس درس هستیم باید الزاماتی در مسیر تغییر رو به جلو تعریف کنیم.

ادهم ادامه داد: تئوری های حاکم بر آموزش و پرورش در حقیقت ریشه های تعلیم و تربیت هستند و برای ایجاد تحول بنیادین، تغییر عمیق و ریشه ای و نظام مند مبتنی بر آموزه‌های وحیانی و معارف اسلامی و متناسب با شرایط و اقتضائات جامعه یک ضرورت است.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خاطرنشان کرد: هدف والای نظام تعلیم و تربیت، رسیدن به مدرسه تربیت محور است و این مهم نقطه عطف و کانون سند تحول بنیادین است.

وی بیان کرد: در مدیریت تغییر، تاکید بر رهبری تحول بجای مدیریت تحول است و این مقوله نیازمند محبوبیت و نفوذ در قلبهاست و یک رهبر تحولی باید دارای مشروعیت علمی، سیاسی، اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha