• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403061911270
  • خبرنگار : 50963

آغاز فراخوان دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

آغاز فراخوان دهمین جشنواره رسانه‌ای  ابوذر در بوشهر

ایسنا/بوشهر مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از آغاز فراخوان دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر همه ساله با هدف ایجاد رقابت سالم رسانه‌ای بین اصحاب رسانه، شناسایی استعدادها و نخبه‌های رسانه‌ای، تهیه و تولید آثار فاخر رسانه‌ای و تجلیل از رسانه‌های برتر در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه استان افتخار این را دارد که میزبان برگزاری دهمین مرحله این جشنواره رسانه ای در استان می باشد و در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آن تلاش می نماید.
رضایی‌نژاد گفت: این جشنواره در ۱۱ قالب رسانه‌ای شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند، پادکست، خبر در محورهای ملی شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی و محورهای استانی شامل: مدیریت بهینه مصرف برق (خانگی، تجاری، صنایع و کشاورزی) و محورهای ویژه شامل مقابله با کم‌فروشی از نگاه استاندارد، جهش تولید و مشارکت مردم با کالا و خدمات استاندارد برگزار می‌شود.
وی  گفت: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌بایست آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها از ۱۴۰۳/۱/۳۱ تا ۱۴۰۳/۹/۳۰ را در یکی از پیام‌رسان‌های ایتا یا روبیکا به شماره ۰۹۳۰۰۱۱۸۱۵۱ مربوط به سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ارسال کنند.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خاطرنشان کرد: به برگزیدگان محورهای ملی و استانی (به صورت جداگانه) و محور ویژه (به صورت جداگانه) جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.
وی تاکید کرد: فرصت ارسال آثار تا پایان روز جمعه ۱۴۰۳/۹/۳۰ است و ارسال آثار بعد از این تاریخ پذیرفته نخواهد شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha