• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403061911217
  • خبرنگار : 50187

حضور و سخنرانی شهردار کرمان در «انجمن بین‌المللی هفته دیجیتال ۲۰۲۴ کازان» 

حضور و سخنرانی شهردار کرمان در «انجمن بین‌المللی هفته دیجیتال ۲۰۲۴ کازان» 

ایسنا/کرمان شهردار کرمان برای حضور و سخنرانی در میزگرد «انجمن بین‌المللی هفته دیجیتال ۲۰۲۴ کازان» عازم روسیه شد.

 محسن تویسرکانی ۱۹ شهریور ماه در حاشیه این سفر درباره علت حضور در این رویداد گفت: شهرداری «کازان» که پایتخت «تاتارستان» روسیه است، در تیرماه امسال رویدادی را با عنوان «انجمن شهرداران کشورهای عضو بریکس» برگزار کرد که شهرداری کرمان توانست حضور خوب و پرقدرتی در این رویداد داشته باشد و موضوعات خوبی را هم ارائه کردیم.

وی افزود: پس از این رویداد سعی کردیم ارتباطات قطع نشود و تبادل اطلاعات داشته باشیم و در این راستا موضوعاتی را مطرح و یا راهکارهایی در موضوعات مطرح‌شده، تبادل می‌شد و همین باعث شد مجدداً از شهرداری کرمان برای شرکت در «انجمن بین‌المللی هفته دیجیتال ۲۰۲۴ کازان»، برای حضور و سخنرانی دعوت کنند.

شهردار کرمان بیان کرد: معتقدم هر چه شهرداری کرمان بتواند در این رویدادها شرکت کند، زمینه‌ساز دو بعد است؛ اول اینکه شهر کرمان را که پایتخت مقاومت جهان اسلام است، با تبادل تجربیات، در خور شأن و نام بلند سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسازیم و دوم اینکه کرمان را به دنیا بشناسانیم و از تجربیات آنها در پیاده‌سازی برنامه‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در حاشیه این رویداد، برنامه‌ها و دیدارهای دوجانبه دیگری هم با شهردار کازان و شهرداران دیگر کشورها خواهیم داشت، گفت: همچنین از شهردار کازان و شهرداران باتجربه کشورهای دنیا، دعوت می‌کنیم به کرمان بیایند تا این ارتباط دوجانبه، مستمر باشد.

تویسرکانی افزود: شاید این راه و مسیر صعب‌العبور باشد، اما معتقدم، شدنی است و باید از همۀ روزنه‌ها استفاده و تلاش کنیم تا منشأ تحول و خیر برای شهرمان باشیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، «انجمن بین‌المللی هفته دیجیتال ۲۰۲۴ کازان»، از امروز ۱۹ شهریورماه، در شهر «کازان» روسیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha