• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403061911105
  • خبرنگار : 50163

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس‌:

بخش خصوصی و خیریه‌های حوزه درمان باید توسعه یابد

بخش خصوصی و خیریه‌های حوزه درمان باید توسعه یابد

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید در جهت توسعه بخش خصوصی به‌خصوص NGOها، انجمن‌ها و خیریه‌های حوزه درمان وقت بیشتری توسط وزارت بهداشت صورت پذیرد و اقداماتی در این راستا انجام شود.

نبی‌اله محمدی شامگاه دیروز (یکشنبه، ۱۸ شهریور ماه) در حاشیه بازدید از انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، اظهار کرد: این انجمن، به نام انجمن کلیوی زنجان نیست بلکه گلستان خیرین زنجان است چرا که حضور معتمدان، خیرین و پیشکسوتان در این مکان جهت مشارکت در امر خیر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با وزیر بهداشت در حوزه‌های ملی و استانی حوزه درمان، افزود: در حال حاضر بهای تمام شده خدمات در بخش دولتی بسیار بالا است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تصریح کرد: با توجه به نظم و خدمات ایجاد شده این مرکز و بهای تمام شده پایین قابل انتقال به بخش دولتی است چرا که اگر این مرکز به صورت دولتی بود تعداد نیروی انسانی دوبرابر مشغول به کار بوده و خدمات و هزینه بیشتری ارائه می‌شد.

محمدی ادامه داد: در این راستا صحبت‌های با وزیر بهداشت در جهت توسعه بخش خصوصی به‌خصوص NGOها، انجمن‌ها و خیریه‌ها شد تا در این خصوص زمان بیشتری صرف شده و اقداماتی در این راستا انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در کل کشور درمانگاه‌ها و بیمارستان و ... را ایجاد کنیم جوابگو نخواهیم بود، بیان کرد: باید در این خصوص برنامه‌های نظام مند و ادامه دار در زمینه پیشگیری داشته باشیم که نمونه بارز آن در این مرکز برنامه‌های مدون و مناسبی در زمینه پیشگیری انجام می‌شود که قابل تقدیر و قدردانی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس‌ ضمن اعلام همکاری و حمایت‌ها در جهت رفاه حال بیماران و مشکلات انجمن کلیوی، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم در خصوص مطالبات در این‌خصوص را داشته و موانع‌های موجود را برطرف خواهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha