• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403061811026
  • خبرنگار : 50228

پیام تبریک بنی‌تمیم پس از طلای امین‌زاده و برنز صالحی در پارالمپیک

پیام تبریک بنی‌تمیم پس از طلای امین‌زاده و برنز صالحی در پارالمپیک

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان کسب مدال طلای وزنه‌بردار خوزستانی و برنز الهام صالحی را در پارالمپیک پاریس تبریک گفت.

در متن تبریک بنی‌تمیم آمده است:

«بار دیگر حضور پرتعداد و باافتخار فرزندان خوزستان به همراه کاروان ایران در آوردگاه پارالمپیک سبب شد شادی و غرور را برای مردم عزیز کشورمان به ارمغان بیاورد و موجب تحکیم اقتدار ورزشی خطه خوزستان در ایران و عرصه جهانی شود.

افتخارآفرینی و کسب مدال طلای احمد امین زاده و برنز الهام صالحی که موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، در کنار منش پهلوانانه صادق بیت سیاح عزیز به همراه عملکرد درخشان او فارغ از پس گرفتن مدال این قهرمان، به همراه عملکرد پرتلاش سایر نمایندگان شایسته استان خوزستان در مهم ترین آوردگاه بین المللی جانبازان و توانیابان را به این قهرمانان سربلند، مردم شریف استان خوزستان، خانواده گرانقدر آنها و جامعه سربلند ورزشی استان بالاخص مربیان گرامی و ارجمند تبریک عرض می‌کنم.

بی تردید این افتخارآفرینی و حضور پر رنگ، مایه مباهات نظام مقدس اسلامی و تمام ملت شریف ایران خواهد بود.
 همچنان به استمرار مدال‌آوری این فرزندان برومند خوزستانی در سایر آوردگاهای مهم ورزشی امیدواریم و سلامتی و توفیق هرچه بیشتر ورزشکاران و مربیان عزیز را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

به گزارش ایسنا، امین زاده امروز توانست در سنگین وزن توانست در حرکت اول خود وزنه ۲۵۳ کیلوگرم را ثبت کند. او در حرکت دوم وزنه ۲۵۸ کیلوگرمی را ثبت کرد. امین‌زاده در سومین حرکت هم وزنه ۲۶۳ کیلوگرم را به ثبت رساند و مدال خوش‌رنگ طلا را به خود اختصاص داد.

امین‌زاده تنها طلایی کاروان خوزستان در پارالمپیک پاریس است. پیش از این، الهام صالحی پرتابگر خوزستانی به نشان برنز دست پیدا کرده بود.

همچنین شب گذشته صادق بیت سیاح در پرتاب نیزه به مدال طلا رسید که به دلیل دیسکالیفه شدن مدالش پس گرفته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha