• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403061811005
  • خبرنگار : 50463

مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴؛

عبور شهداب از سد اندونزی در اولین گام

عبور شهداب از سد اندونزی در اولین گام

ایسنا/یزد تیم والیبال شهداب یزد در نخستین دیدارش در قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ موفق به شکست جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی اندونزی شد.

به گزارش ایسنا در سومین بازی از اولین روز برگزاری بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی والیبال جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، دو تیم شهداب ایران و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی از کشور اندونزی از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه، ۱۸ شهریور) در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه یزد به مصاف یک‌دگیر رفتند.

تیم شهداب در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان شد و در ست سوم با امتیاز ۲۳ بر ۲۵ تن به شکست داد.

در دو ست نخست این دیدار شاگردان «رحمان محمدی راد» در تیم شهداب یزد به راحتی و با نتایج ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ مقابل نماینده کشور اندونزی به پیروزی رسیدند.

اما در ست جذاب و نفسگیر سوم کار برای زردپوشان شهداب سخت شد و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ در مقابل نماینده کشور اندونزی که از وجود دو ستاره والیبال جهان همچون «اروین انگاپت فرانسوی» و «جین پاتری فرانسوی» بهره می‌برد تن به شکست داد.

در ست چهارم نیز شاید یک رقابت حساس بودیم که دو تیم پابه‌پای هم پیش می‌رفتند اما در نهایت تلاش شهداب ایران توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز این رقابت شود.

زرد پوشان شهداب در حالی در اولین گام از این مسابقات از سد نگذشتند که بیش از سه هزار نفر هوادار زن و مرد نماینده ایران را یک‌صدا تشویق کردند.

شهداب در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۷ فردا (دوشنبه ۱۹ شهریور) مقابل تیم پاولودار والیبال کلاب از کشور قزاقستان صف آرایی خواهد کرد.

هشت تیم قاره کهن در دو گروه چهار نفره به شرح زیر با یک‌دیگر به رقابت می‌پردازند:

گروه A: شهداب یزد (ایران)، اسپورتینگ کلاب (کویت)، جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) و پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان)

گروه B: گاز الجنوب (عراق)، الریان اسپورت کلاب (قطر)، کَم ایر (افغانستان) و فولاد سیرجان ایرانیان (ایران)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha