• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403061811004
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار:

کهگیلویه و بویراحمد ناایمن ترین مدارس کشور را دارد

کهگیلویه و بویراحمد ناایمن ترین مدارس کشور را دارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نا ایمن ترین مدارس کشور را در استان داریم.

سید علی احمد زاده روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ در نشست شورای آموزش و پرورش استان، افزود: ۴۸۳ کلاس سنگی در استان سبب شد که یکی از ناایمن ترین مدارس در سطح کشور را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طی نشستی با وزیر آموزش و پرورش چالش‌ها و مشکلات حوزه آموزش و پرورش را مطرح کردیم، اظهار کرد: با توجه به زلزله خیز بودن استان، باید مشکل مدارس نا ایمن برطرف شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تلاش شکل گرفته مدارس سنگی به سمت برچیده شدن حرکت می‌کند.

احمد زاده با بیان اینکه مدت‌هاست اداره کل آموزش و پرورش به شکل سرپرستی اداره می‌شود، تصریح کرد: پیشنهاد دادیم که هرچه سریع‌تر انتصاب این حوزه مهم انجام و تا قبل از مهرماه تعیین تکلیف انجام شود.

وی با اشاره به برنامه‌های حمایتی از دانش آموزان، ادامه داد: باید اقلام نو و با کیفیت و با در نظر گرفتن شأن و احترام دانش آموزان و خانواده‌ها توزیع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بهره برداری اولین خوابگاه دانش آموزی در دیشموک، عنوان کرد: این خوابگاه به ثبات وضعیت دانش آموزان دختر و امنیت آموزشی کمک می‌کند

احمد زاده با اشاره به استقرار دولت جدید، تاکید کرد: دولت، دولت جمهوری اسلامی ایران است و مدیران با جدیت و جهادی فعالیت کنند.

وی اظهارکرد: تعداد کلاس‌های تحویلی دولت سیزدهم به بیش از ۷٠٠ کلاس رسیده و ۱۷٠ کلاس نیز تحویل می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتفاد از  حضور نیافتن برخی مدیران استانی عضو شورای آموزش و پرورش استان گفت: برای مدیران کل عضو این نشست که در استان بوده و بدون هماهنگی در این نشست غایب بودند، تذکر کتبی اعمال و به وزارت متبوع نیز ارسال می‌شود.

احمد زاده با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان بیان کرد: بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان را برای بزرگداشت یاد شهدا با مهمان کشوری خواهیم داشت.

آیت الله سید نصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برای فضای آموزشی مرکز استان آینده نگری نشد.

وی افزود: در گذشته آینده نگری مناسبی برای بحث فضاهای آموزشی مرکز استان نشد و امروز با مشکل مواجه هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه به حجم مهاجرت به سمت مرکز استان نیز توجهی نشد، اظهارکرد: این مسئله در کمبود فضای آموزشی خود را نشان داد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌های استان، فضای آموزشی به بهترین شکل ساخته شد، خاطرنشان کرد: در شهر سی سخت و بعد از زمین لرزه زیرساخت‌ها احیا و بهبود شرایط را شاهد بودیم.

حسینی با اشاره به کمبودهای مدارس در سطح استان تصریح کرد: باید تعلیم و تربیت به شکل مناسبی مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: بحث امنیت مدارس نیز باید یک ساماندهی مناسب داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha