• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403061810988
  • خبرنگار : 50225

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز:

سرویس مدارس اهواز امسال کمترین تنش را خواهد داشت

سرویس مدارس اهواز امسال کمترین تنش را خواهد داشت

ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به ثبت‌نام تاکنون ۲۲ هزار متقاضی سرویس مدارس گفت: شاید اول مهرماه یک سری ناهماهنگی وجود داشته باشد اما امسال در زمینه سرویس مدارس کمترین تنش را خواهیم داشت.

امیر صفی‌خانی در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۱۸ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات برای فعالیت سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده از خردادماه آغاز شد و از ابتدای تیرماه تا پایان مردادماه در سه مرحله،  سامانه سپند باز شد تا متقاضیان استفاده از سرویس مدارس در این سامانه ثبت‌نام کنند. اکنون نیز این سامانه برای رانندگان باز است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اطلاع‌رسانی مکرر در خصوص روند ثبت‌نام در سامانه سپند افزود: امسال از مردادماه بیش از ۴۰ شرکت را به آموزش و پرورش معرفی کردیم و تاکنون بیش از ۶۰۰ مدرسه که هر ساله تحت پوشش سرویس مدارس بودند، تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: تاکنون یک هزار راننده در سامانه سپند ثبت نام کرده‌اند و این تعداد تا پایان شهریورماه قطعا به ۳ تا ۴ هزار مورد می‌رسد. علاوه بر این، ۴ هزار و ۵۰۰ راننده سال گذشته امسال نیز خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۲ هزار متقاضی سرویس مدارس بیان کرد: شاید اول مهرماه یک سری ناهماهنگی وجود داشته باشد اما امسال در زمینه سرویس مدارس کمترین تنش را خواهیم داشت.

صفی‌خانی گفت: امسال از ظرفیت همه ناوگان حمل و نقل عمومی برای مدارس استفاده خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: برای پوشش مدارس استثنایی در همه میادین سطح شهر اتوبوس در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ۲ هزار تاکسی که در اهواز خدمات‌دهی می‌کنند را وارد ناوگان سرویس مدرسه می‌کنیم تا کمترین مشکل را داشته باشیم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha