• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403061810972
  • خبرنگار : 50228

بنی‌تمیم:

هیات هاکی خوزستان پیش از این فقط سه بیمه‌شده ورزشی داشت!/ واقعیت‌ها پنهان شده بود

هیات هاکی خوزستان پیش از این فقط سه بیمه‌شده ورزشی داشت!/ واقعیت‌ها پنهان شده بود

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: وقتی متوجه شدم در طول یک سال و زمان هیات سابق فقط سه نفر بیمه شده داریم، همان موقع به عمق فاجعه پی بردم.

حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رییس هیات هاکی خوزستان که امروز، ۱۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در ۳۱ ماهی که من در ورزش خوزستان عهده دار مسئولیت بوده‌ام، در استان به اندازه یک تیم بازیکن نداشتیم که تیمی را به مسابقات استعدادهای برتر کشور اعزام کنیم و در واقع از اعزام یک تیم عاجز بودیم و این یک واقعیت تلخ است. حتی هیات هاکی وقت نیز واقعیت‌ها را از ما پنهان کرده بود، این در حالی بود که بودجه اعزام تیم به این رقابت‌ها را به هیات داده بودیم و حتی برای اعضای تیم لباس تهیه شده بود ولی وقتی پیگیر عملکرد تیم شدیم، متوجه شدیم اصلا تیمی اعزام نشده بود و این برای استان خوزستان درد است.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: به آقای بابادی رییس هیات جدید هیات هاکی خوزستان تبریک می گویم. توقع از او زیاد است و انتظار داریم بر اساس ظرفیت شهرستان ها کار شود. در حال حاضر دو زمین چمن مصنوعی استاندارد در اهواز و خرمشهر داریم و باید هدفمند کار شود.

همچنین دو زمین هم در حال ساخت است. آقای بابادی باید از تجربیات صاحب نظران این رشته در استان استفاده کند و همه باید کمک به ارتقا سطح کمی و کیفی هاکی خوزستان کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هیات هاکی خوزستان باید از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه، شهرداری و بسیج استفاده شود؛ این ظرفیت‌ها همیشه در کنار دستگاه ورزش بوده‌اند. از فدراسیون هم می خواهم کمک کند تا در هاکی خوزستان جهش ایجاد کنیم.

او با بیان این که پیش از این نیز سهم ورزش خوزستان از اعتبارات وزارت ورزش ناچیز بود، عنوان کرد: البته چه سال گذشته و چه امسال توانسته‌ایم اعتبار خوبی از وزارت ورزش بگیریم.

بنی‌تمیم تاکید کرد: ظرفیت این رشته هاکی در استان خوزستان وجود دارد ولی عقب ماندگی داریم؛ وقتی متوجه شدم در طول یک سال و زمان هیات سابق فقط سه نفر بیمه شده داریم، همان موقع به عمق فاجعه پی بردم. حتما من و همکارانم نیز کوتاهی‌هایی داشته ایم که متوجه نشدیم هیاتی که ۲۰۰ میلیون تومان از ما بودجه گرفته است، کلا سه نفر بیمه شده ورزشی دارد و حتی نتوانسته یک تیم به مسابقات استعدادهای برتر کشور اعزام کند. اکنون نیز خوشحالم که آقای بابادی آمده است ولی به کمک فدراسیون نیاز داریم. ضمن این که باید در بحث آموزش هم کار کنیم. همچنین از نظر بودجه و تجهیزاتی نیز به هیات هاکی استان کمک می‌کنیم البته باید حرکت و فعالیت هیات را هم ببینیم.

در این جا بخوانید:

سرانجام هیات هاکی خوزستان صاحب رییس شد

هاکی داخل سالن ایران جزو با افتخارترین ورزش‌های گروهی کشور است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha