• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403061810950
  • منبع : بازار

صفر تا صد هزینه سفر به ژاپن ۱۴۰۳ / با تور و بدون تور

صفر تا صد هزینه سفر به ژاپن ۱۴۰۳ / با تور و بدون تور

هزینه سفر به ژاپن از ایران، دغدغه اصلی کسانی است که رویای بازدید از این کشور مدرن با فرهنگ و قوانین عجیب‌وغریب و معماری زیبایش را در سر دارند. اقامت در اقامتگاه‌های مدرن و لوکس یا مسافرخانه‌های سنتی رایوکان، هزینه بلیط هواپیما، هزینه خوردوخوراک، حمل‌ونقل عمومی و هزینه ویزا از مهم‌ترین عواملی است که هزینه سفر به ژاپن را تعیین می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از بامبو اکوتور، هزینه تور ژاپن، کمی متفاوت از زمانی است که بخواهید به‌تنهایی سفر کنید؛ اما در عین حال مزیت‌های بسیاری برای سفر اولی‌ها دارد.

در ادامه بیشتر درباره هزینه سفر به ژاپن در سال ۱۴۰۳، قیمت تور سفر به ژاپن و هزینه‌های ریز و درشت آن در مقصد می‌خوانیم.

هزینه سفر به ژاپن در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

به‌طور متوسط، هزینه سفر به ژاپن برای هر نفر روزانه بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار است و برای یک سفر یک هفته‌ای به ژاپن باید بین ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ دلار کنار بگذارید. همچنین، روزانه به‌طور میانگین باید ۴۰ دلار برای غذا، ۲۰ دلار برای حمل‌ونقل عمومی و ۱۲۰ دلار برای اقامتگاه در نظر بگیرید. علاوه بر این، هزینه عوارض خروج از کشور، بلیط هواپیما به ژاپن از ایران و هزینه گرفتن ویزا ژاپن، می‌تواند چیزی بین ۸۵ تا ۱۳۰ میلیون تومان به هزینه شما اضافه کند.

هزینه ویزای سفر به ژاپن

طبق اعلام وزارت‌خارجه ژاپن، هزینه ویزای سفر به ژاپن ۲۲ دلار برای ویزاهای یکبار ورود و ۴۳ دلار برای ویزاهای چندبار ورود است.

برای دریافت ویزا ژاپن بهتر است به‌صورت گروهی و از طریق نماینده تور اقدام کنید. با این کار دیگر نگرانی از بابت تامین مدارک مورد نیاز و پیگیری کارهای سفارت نخواهید داشت و در صورت‌ دارا بودن همه شرایط، به‌راحتی می‌توانید ویزای سفر به ژاپن را دریافت کنید. هزینه دریافت ویزا ژاپن از طریق نماینده تور یا آژانس‌های مسافرتی، از ۵۰ تا ۶۵ دلار متغیر است.

هزینه بلیط سفر به ژاپن از ایران

هزینه بلیط سفر به ژاپن از تهران به مقصد توکیو در شهریور ماه ۱۴۰۳، از ۵۷ تا ۹۵ میلیون تومان متغیر است. این پروازها اغلب با شرکت‌های هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، آنادولوجت، امارات، فلای دبی، قطر ایرویز و… انجام می‌شود و هزینه بلیط برخی از ایرلاین‌ها به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

هزینه اقامت در ژاپن

هزینه اقامت در هتل‌های قابل قبول توکیو، از ۱۵۰ دلار به‌ازای هر شب در یک اتاق دو تخته شروع می‌شود و در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره به شبی ۳۵۰ دلار هم می‌رسد. همچنین، هزینه اقامت در برخی از مناطق توکیو مانند شینجوکو، میناتو و شیبویا گران‌تر از سایر نقاط است.

اگر دنبال اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت هستید، باید هتل‌های سنتی کف‌خواب، با نام «رایوکان» را امتحان کنید. حداقل هزینه اقامت در رایوکان‌های توکیو، شبی ۵۰ دلار و برای اقامت در ریوکان‌های دارای چشمه‌های آب گرم اختصاصی (انسن)، باید حداقل شبی ۱۳۰ دلار بپردازید.

صفر تا صد هزینه سفر به ژاپن ۱۴۰۳ / با تور و بدون تور

هزینه غذا در ژاپن

هزینه روزانه غذا در ژاپن برای طرفداران سفرهای اقتصادی بین ۲۵ تا ۴۰ دلار و برای کسانی که خیلی به خودشان سخت نمی‌گیریند، بین ۴۰ تا ۱۰۰ دلار است. هزینه یک بطری آب در توکیو ژاپن نیز حدوداً یک دلار و غذاهای سبک خیابانی متوسط بین ۵ تا ۱۰ دلار است.

هزینه حمل و نقل در ژاپن

متوسط هزینه حمل و نقل عمومی در ژاپن روزانه ۱۸ دلار برای گردشگران آب می‌خورد. هزینه بلیط روزانه مترو توکیو، تقریباً ۵ دلار و برای رفت و آمد با تاکسی باید متوسط ۱۰ دلار خرج کنید.

هزینه بازدید از جاهای دیدنی ژاپن

متوسط هزینه ورودی جاهای دیدنی ژاپن بین ۵ تا ۲۰ دلار است. در نظر داشته باشید، میانگین هزینه ورودی برخی از جاذبه‌های گردشگری ژاپن گران‌تر از دیگر جاهای دیدنی است. متوسط هزینه تورهای بازدید از جاهای دیدنی ژاپن نیز ۵۰ دلار است.

بازدید از مکان‌های زیر نیز تقریباً رایگان است و هزینه زیادی برای‌تان نخواهد داشت:

  • محوطه کاخ امپراتوری
  • چهارراه معروف و شلوغ شیبویا
  • باغ‌های اطراف معبد میجی (Meiji Shrine)
  • پارک یویوگی (Yoyogi Park)
  • خیابان آکیهابارا (Akihabara)

صفر تا صد هزینه سفر به ژاپن ۱۴۰۳ / با تور و بدون تور

قیمت تور سفر به ژاپن

اگر دنبال سفری با کیفیت با بهترین خدمات و گشت‌های شهری می‌گردید و می‌خواهید هزینه‌هایی حمل و نقل و… اقتصادی‌تر باشد، تور ژاپن گزینه‌ مقرون‌به‌صرفه‌تری برای‌تان خواهد بود. در این تورها هزینه حمل‌ونقل و ترانسفر درون مقصد، بازدید از جاذبه‌ها و سایر هزینه‌های خدماتی میان همه اعضای تور تقسیم شده و تا حد زیادی هزینه‌های شما در مقصد را کاهش می‌دهد.

متوسط هزینه سفر به ژاپن با تور، چیزی بین ۳ هزار تا ۴ هزار و ۵۰۰ دلار به علاوه هزینه بلیط هواپیما است که به‌ تومان پرداخت می‌شود. این مبلغ، هزینه اقامت در هتل‌های ژاپن، حمل‌ونقل و ترانسفر در مقصد، ورودی جاذبه‌ها طبق برنامه گشت و راهنمای گردشگری فارسی‌زبان را شامل می‌شود و اغلب یک یا چند وعده غذایی را مهمان تور هستید؛ ضمن اینکه دیگر نگرانی از بابت انتخاب هتل مناسب، ترانسفر به نقاط مختلف برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و دردسرهای گرفتن ویزا را ندارید.

بدین ترتیب، تور ژاپن بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند برای اولین بار به این کشور سفر کنند و از بهترین و لوکس‌ترین خدمات بهره ببرند. تور ژاپن بامبو اکوتور، یکی از تورهای تخصصی و لوکس ژاپن است که با کامل‌ترین خدمات و به‌صرفه‌ترین هزینه برای عاشقان سرزمین خورشید تابان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha