• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403061810934
  • خبرنگار : 50225

استاندار خوزستان:

امیدواریم دانش‌آموزان خوزستان در دانشگاه‌های قوی پذیرش شوند

امیدواریم دانش‌آموزان خوزستان در دانشگاه‌های قوی پذیرش شوند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به رشد میانگین معدل دانش آموزان گفت: امیدواریم این رشد در سال آینده بیشتر شود و دانش آموزان ما بتوانند استعدادهای خود را به منصه عمل برسانند و در دانشگاه‌های قوی کشور و استان پذیرش شوند و منجر به رشد علمی خوزستان شوند. 

علی اکبر حسینی محراب در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۱۸ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به رشد خوزستان در حوزه آموزشی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌ها میانگین معدل امتحانات نهایی دانش آموزان خوزستان در سه سال دوره متوسطه دوم از میانگین کشوری هم بالاتر شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امیدواریم این رشد در سال آینده بیشتر شود و دانش آموزان ما بتوانند استعدادهای خود را به منصه عمل برسانند و در دانشگاه های قوی کشور و استان پذیرش شوند و منجر به رشد علمی خوزستان شوند. 

استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت ستاد استقبال از ماه مهر گفت: آموزش و پرورش خوزستان نیازهای خود را اعلام کرد. دستگاه های مختلف از جمله شهرداری اهواز در زمینه پاکسازی، کشت نهال و ایجاد نشاط در مدارس و سرویس های مدارس را انجام خواهند داد.

حسینی محراب بیان کرد: مقرر شده است سرویس مدارس دانش آموزان کم‌توان حرکتی که در مدارس استثنایی تحصیل می کنند، توسط تاکسیرانی اهواز تامین شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی شورای ترافیک برای اوایل مهر عنوان کرد: با تصمیمات خوب گرفته شده امیدواریم اول مهر شاداب و با نشاطی داشته باشیم. 

استاندار خوزستان بیان کرد: توصیه می‌شود والدین حتما در سامانه سپند ثبت نام کنند و رانندگان و شرکت هایی که می خواهند به دانش آموزان سرویس دهی کنند نیز باید در این سامانه ثبت نام کنند تا رفت و آمد دانش آموزان از این طریق انجام شود. شهرداری و آموزش و پرورش باید کاملا با هم هماهنگ باشند تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha