• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403061810879
  • منبع : نمایندگی گیلان

فراخوان طراحی لباس برای تیم سپیدرود رشت

فراخوان طراحی لباس برای تیم سپیدرود رشت

ایسنا/گیلان باشگاه سپیدرود رشت از تمدید قرارداد رضا مبلغ ناصری و علی پرویزی دو بازیکن سهمیه زیر ۲۵ سال و فراخوان برای طراحی پیراهن فصل جدید این باشگاه خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی رسمی باشگاه سپیدرود رشت امروز، ۱۸ شهریورماه اعلام کرد: رضا مبلغ ناصری، دروازه‌بان تیم‌های پایه و بزرگسال سپیدرود در فصول گذشته قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرد.

ناصری که متولد ۱۳۸۰ و سهمیه زیر ۲۵ سال است، فوتبال خود را از تیم‌های پایه سپیدرود آغاز کرد و در رده‌های جوانان تا امید در سپیدرود حضور دارد و در لیگ دسته اول و دسته دوم در تیم بزرگسالان به میدان رفت و از سپیدرود به تیم ملی امید نیز دعوت شد.

علی پرویزی نیز که بازیکن پایه‌های سپیدرود است و سابقه سه سال حضور در تیم بزرگسالان را نیز دارد با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را تمدید کرد. وی متولد ۱۳۸۰ در شهر رشت است و در پست‌های هافبک و دفاع چپ و راست بازی می‌کند و به جز بزرگسالان و امید سپیدرود در تیم امیدهای ملوان و جوانان بنادر هم عضویت داشته است.

فراخوان طراحی لباس برای تیم سپیدرود رشت

فراخوان باشگاه سپیدرود برای طراحی پیراهن فصل جدید

روابط عمومی باشگاه سپیدرود در فراخوانی از طراحان لباس دعوت کرد تا در طراحی پیراهن تیم سپیدرود در فصل جدید مشارکت داشته و ایده ‎و طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه کنند. طراحان می‌توانند طرح‌های مورد نظر خود را با در نظر گرفتن استانداردهای قانونی، برای تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ فوتبال ایران (در پنج روز آینده) به نشانی ایمیل http://info@sepidroodsc.com و یا شماره واتس آپ یا تلگرام ۰۹۱۱۱۳۲۰۸۸۰ ارسال کنند.

رنگ غالب پیراهن اول سپیدرود قرمز، پیراهن دوم سپید و پیراهن سوم مشکی و ترجیح بر این است که در طرح‌های پیشنهادی نمادهایی از کلانشهر رشت یا رودخانه سپیدرود (سفیدرود) مدنظر قرار گیرد. 

باشگاه سپیدرود به طراح برتر که ایده وی در طراحی پیراهن باشگاه مورد استفاده قرار گیرد علاوه بر تقدیر و رونمایی عمومی طرح، هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا می‌کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha