• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403061810592
  • خبرنگار : 50228

نماینده مردم اهواز:

مسئولان برگزاری دو و میدانی پارالمپیک در حق بیت‌سیاح بی‌عدالتی کردند

مسئولان  برگزاری  دو و میدانی پارالمپیک در حق بیت‌سیاح بی‌عدالتی کردند

ایسنا/خوزستان نماینده مردم اهواز، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پس گرفتن مدال طلای صادق بیت سیاح پس از بالا بردن پرچم خانم ام‌البنین،گفت: عشق و ارادت مردم خوزستان به اهل‌بیت و بانو ام‌البنین باعث شد تا بیت‌سیاح پرچمی مزین به نام این بانو را نشان دهد که متاسفانه منجر به این بی‌عدالتی شد. 

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیسکالیفه شدن و پس گرفتن مدال طلای صادق بیت سیاح ورزشکار خوزستانی در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: اقدامی که در حق بیت سیاح ورزشکار تیم پرتاب نیزه در پارالمپیک پاریس انجام شد، نوعی بی‌عدالتی داوران پارالمپیک بود و چیزی از ارزش‌های این قهرمان کاسته نخواهد شد و صادق عزیز برای ما قهرمان خواهد بود. 

وی افزود: بیت‌سیاح نشان داد که معلولیت محدودیت نیست و جلوی ورزش حرفه‌ای را نخواهد گرفت و هرچقدر در عرصه المپیک نتایجی که انتظار می‌رفت کسب نشد، در پارالمپیک نشان دادیم که ورزشکاران ایرانی توانمندی بالایی دارند. 

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: عشق و ارادت مردم خوزستان به اهل‌بیت و بانو ام‌البنین باعث شد تا بیت سیاح ورزشکار خوزستانی پرچمی مزین به نام این بانو را نشان دهد که متأسفانه منجر به این بی‌عدالتی شد. 

وی عنوان کرد: کمیته بین‌المللی پارالمپیک و مسئولان برگزاری این مسابقات باید نسبت به این موضوع عادلانه‌تر برخورد می‌کردند تا حق ورزشکار قهرمان خوزستانی ضایع نشود.

یوسفی با بیان اینکه ورزشکاران خوزستانی در المپیک و پارالمپیک توانایی‌های خود را نشان‌ داده‌اند، عنوان کرد: در عرصه ورزش، استان خوزستان حرف برای گفتن دارد که این را در عرصه‌های جهانی نیز نشان داده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۳:۴۴

قهرمان.ناراحت نباش..بقول اکبر عبدی اخراجی‌ها...پرتابتو کردی..رکوردوشکستی...شادی کردی عکس گرفتی...دنیا دیدت.بجای اون خدا بادستان با حضرت زهرا.س. یک مدال واقعی بهت میده . خودتم حال کنی.. بلاخره سلطان عاشقی هزینه داره .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۱۷:۰۶

دمت گرم ،مدالتو ان شاءالله از پسرش آقام ابالفضل ع بگیری درود به شرفت