• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403061810574
  • منبع : بازار

نرم‌افزار باشگاه مشتریان / معرفی باشگاه مشتریان ایرانی

نرم‌افزار باشگاه مشتریان / معرفی باشگاه مشتریان ایرانی

در دنیای پر رقابت امروزه، وفادارسازی مشتریان از جذب مشتری جدید اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بنابراین استفاده از ابزار کاربردی نرم افزار باشگاه مشتریان جایگاه ویژه ای در بین کسب و کارها پیدا کرده است. حال اینکه نرم افزار باشگاه مشتریان رکاما علاوه بر وفادارسازی مشتریان، در جذب مشتری جدید نیز موفق عمل کرده است. در این مقاله به بررسی و مزایای باشگاه مشتریان رکاما پرداخته ایم.

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه رکاما، نرم افزار باشگاه مشتریان چه مزایایی دارد و چگونه می توان از آن به عنوان جذب مشتری و افزایش فروش استفاده کرد؟ آیا از نرم افزارهای باشگاه مشتریان رایگان استفاده کنیم یا خیر؟ بهترین و کاربردی ترین و در عین حال یک نرم افزار باشگاه مشتریان در ایران با محیط کاربری آسان کدام است؟ کدام یک از باشگاه مشتریان به وردپرس متصل خواهد شد؟ در این مقاله بدون اتلاف وقت به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد.

یکی از راه راه های افزایش فروش، استفاده از ابزارهای مناسب و کاربردی می باشد. ابزارها شامل نرم افزارهای مختلفی می باشد که هرکدام مزایای مختلفی را برای کسب و کارهای مختلف به ارمغان می آورد. نرم افزار باشگاه مشتریان یکی از بهترین ابزارهای شناخته شده و کاربردی برای این امر می باشد.

در جهت مفید بودن این مطلب، در خصوص اینکه نرم افزار باشگاه مشتریان چیست و یا توضیحات وقت گیر دیگر صحبتی نخواهیم کرد جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به سایت باشگاه مشتریان رکاما مراجعه نمایید.

نکات مهم در راه اندازی باشگاه مشتریان

این نکته را در نظر داشته باشید که برای هر کسب و کاری لازم است باشگاه مشتریان متناسب با همان کسب و کار راه اندازی شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. بنابراین قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان، می توانید از مشاورین گروه تولیدی نرم افزار رکاما به صورت رایگان استفاده کنید.

افزایش فروش با نرم افزار باشگاه مشتریان

با استفاده از نرم افزارهای باشگاه مشتریان رکاما شما می توانید فروش خود را افزایش دهید. اما چگونه؟

  • با استفاده از باشگاه مشتریان و قابلیت هایی که دارد وفاداری مشتریان افزایش می یابد.
  • میزان فروش با افزایش انگیزه در مشتریان، افزایش می یابد.
  • مشتریان جدید با استفاده از مشتریان قدیمی به کسب و کار شما اضافه می شوند و مشتریان قدیمی نیز در کنار شما خواهند بود.
  • هر برندی با استفاده از باشگاه مشتریان تقویت می شود.
  • استفاده از باشگاه مشتریان شما را از سایر رقبا متمایز می نماید.
  • موفقیت در هر کسب و کاری با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان افزایش می یابد.

ماندگاری در دنیای رقابت و افزایش فروش را با باشگاه مشتریان رکاما در پلتفرم های نور و مدیل تجربه کنید.

وقتی شما نرم‌افزار باشگاه مشتریانتان را مبتنی و با تکیه بر پلتفرم های مدیل یا نور راه اندازی نمایید، می‌توانید کسب‌وکار خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید و جایگاه خود را نزد مشتریان تثبیت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باشگاه رایگان، پیشنهاد می شود به صفحه نرم افزار باشگاه مشتریان رایگان مراجعه نمایید.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان / معرفی باشگاه مشتریان ایرانی

امکانات انگیزشی نرم افزارهای باشگاه مشتریان نور و مدیل برای وفاداری

قبل از بیان مزایای نرم افزار باشگاه مشتریان رکاما، لازم به ذکر است که این نرم افزار قابلیت اتصال به وردپرس را از طریق افزونه دارد. بنابراین هر مدل کسب و کاری می تواند از تمامی امکانات موجود در باشگاه مشتریان رکاما، در سایت وردپرسی خود نیز استفاده کند. در این خصوص می توانید مقاله افزونه باشگاه مشتریان وردپرس را مطالعه نمایید.

سیستم امتیازدهی چند سطحی در باشگاه مشتریان نور و مدیل (رکاما rokama.ir):  شما می توانید بیش از ۱۱ مدل کسب امتیاز آماده را مدیریت و مورد استفاده قرار دهید و با استفاده از مدل کسب امتیاز با API  هر مدل جدیدی را طراحی نمایید.

این مدل های کسب امتیاز شامل: کسب امتیاز از: ثبت نام، تکرار ورود، تکمیل اطلاعات و پروفایل، تکمیل فرمهای نظر سنجی و ...، معرفی اعضای جدید، خرید کالای خاص، خرید از یک گروه محصولی، به ازای هر فاکتور، خرید پلکانی و ....

چالش‌های تعاملی: ایجاد چالش‌های مختلف برای مشتریان، مانند معرفی دوستان، نوشتن نظرات، و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی در واقع مدیریت رفتار مشتری و اعضاست که در قالب روشهای کسب امتیاز ارائه می شود.

مدل های خرج امتیاز: شما می توانید با تکیه بر ۷ مدل خرج امتیاز عمومی و ابتکاری در که در قالب ابزارهای مدیریت خرج امتیاز در اختیار شما قرار میگیرند اقدام به مدیریت رفتار خرج امتیاز اعضای خود نمایید. این مدلهای خرج امتیاز شامل: خرج امتیاز در قالب دریافت جوایز و کالا، خرج امتیاز براش شرکت در قرعه کشی، خرج امتیاز به دوستان و شرکای تجاری، خرج امتیاز در کارتهای اعتباری و کیف پول و همچنین خرج امتیاز از طریق API می باشد.

قرعه‌کشی‌های جذاب: برگزاری قرعه‌کشی‌های ماهانه یا فصلی برای برندگان جوایز ارزشمند.

تخفیفات ویژه روز تولد: ارائه تخفیفات ویژه به مناسبت تولد مشتریان.

برنامه‌های سفارشی‌سازی شده: ایجاد برنامه‌های وفاداری سفارشی‌سازی شده بر اساس نیازهای خاص هر کسب‌وکار.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان / معرفی باشگاه مشتریان ایرانی

مزایای نرم افزارهای باشگاه مشتریان رکاما چیست؟

با راه اندازی باشگاه مشتریان رکاما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن محیط باشگاه مشتریان خود را طراحی کنید و یا از طراحی های پیش فرض باشگاه استفاده نمایید.

باشگاه های مشتریان نور و مدیل این امکان را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد که بتوانند گزارشات مربوط به رفتار مشتریان را بررسی کنند. این امکان باعث می شود تا مدیران کسب و کارها تصمیمات بهتری را برای جذب و وفاداری مشتریان اخذ نمایند.

با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان رکاما می توانید جوایز شخصی سازی ایجاد نمایید. یعنی با استفاده از گروه بندی مشتریان در خود نرم افزار، می توانید برای هر گروه از مشتریان خود جوایز به خصوصی را ایجاد نمایید.

نرم افزار باشگاه مشتریان گروه رکاما (مدیل و نور) امکان ایجاد راه های امتیاز گیری را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. یعنی همان طور که می توان برای هر گروه مشتریان جوایز منحصر به فردی را تعریف کرد، برای هر گروه مشتری می توان راه های امتیاز گیری مختلفی را ایجاد کرد.

جذب مشتری جدید با باشگاه مشتریان نور و مدیل کار آسانی خواهد بود. چرا که می توان هدایا و تخفیف های مختلفی را برای خریدهای اول مشتریان در نظر گرفت و از این روش انگیزه خرید را در مشتریان افزایش داد. همچنین می توان برای مشتریان قدیمی جوایزی را در ازای معرفی مشتریان جدید ایجاد کرد.

یکی دیگر از مزایای باشگاه مشتریان رکاما، جمع آوری داده های رفتاری مشتریان است که از آن ها برای تبلیغات سایر محصولات خود می توان استفاده کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان رکاما در ارتباط باشید. ۰۲۱۷۳۶۶۲۰۴۰

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha