• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403061810548
  • خبرنگار : 50184

تایید مشروط استادیوم آزادی کرمانشاه برای بازی‌های خانگی بعثت

تایید مشروط استادیوم آزادی کرمانشاه برای بازی‌های خانگی بعثت

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه از تایید مشروط استادیوم آزادی کرمانشاه برای بازی‌های خانگی تیم فوتبال بعثت توسط ناظر فدراسیون خبر داد.

جواد مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به بازدید روز گذشته(۱۷ شهریور) ناظر فدراسیون فوتبال از استادیوم آزادی کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه استادیوم آزادی قرار است میزبان بازی‌های خانگی تیم بعثت در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشد، چند هفته پیش ناظر فدراسیون بازدیدی از آن داشت، اما حدود ۱۵ ایراد از این استادیوم در نظر گرفت و مهلت دو هفته‌ای برای رفع این نواقص به استان داد. 

وی افزود: طی چند هفته گذشته با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال تلاش‌های زیادی برای رفع این نواقص صورت گرفت. 

رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد این نواقص رفع شده، عنوان کرد: در بازدیدی که ناظر فدراسیون روز گذشته(شنبه) از استادیوم آزادی داشت، با توجه به پیشرفت‌ خوبی که در رفع ایرادات و نواقص شده بود، این استادیوم را برای بازی‌های خانگی تیم بعثت به صورت مشروط مورد تایید قرار دارد. 

وی تاکید کرد: مقرر شده تا پایان این هفته حدود ۲۰ درصد باقی مانده کارها که عموما مربوط به نصب تجهیزات و حل مشکل روشنایی استادیوم می‌شود را اجرایی کنیم. 

مرادی اضافه کرد: طی بازدید ناظر فدراسیون میزان روشنایی نورافکن‌های استادیوم مورد اندازه گیری قرار گرفت که حدود ۴۵۰ لوکس بود و قرار شد که هیات با همکاری مدیرعامل باشگاه بعثت طی روزهای آینده میزان روشنایی آن را به حدود ۱۲۰۰ لوکس افزایش دهند. 

وی با بیان اینکه آماده سازی استادیوم آزادی برای بازی‌های خانگی تیم بعثت طبق برنامه پیش می‌رود، عنوان کرد: تیم بعثت ۲۷ شهریور در این استادیوم میزبان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha