به گزارش ایسنا، شرکت چینی خودروهای برقی نیو فروش بیشتر زیان سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۴ را با ۱۶.۷ درصد کاهش به ۵.۰۵ میلیارد یوان رساند.
فروش وسایل نقلیه این شرکت برای دوره منتهی به ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ بیش از دو برابر شد و به ۱۵.۷ میلیارد یوان رسید. حاشیه فروش خودرو به ۱۲.۲ درصد در مقایسه با ۶.۲ درصد در دوره سال قبل بهبود یافت. درآمد سایر فروش ها به ۱.۸ میلیارد یوان رسید که ۱۱.۳ درصد نسبت به دوره مشابه در سال ۲۰۲۳ افزایش داشت.
نیو انتظار دارد بین ۶۱ هزار تا ۶۳ هزار خودرو در سه ماهه سوم تحویل دهد که نشان دهنده افزایش بین ۱۰ تا ۱۳.۷ درصدی نسبت به سه ماهه مشابه سال ۲۰۲۳ است.
بیزینس گزارش کرد که پیشبینی میشود که درآمد بین ۱۹.۱ میلیارد یوان تا ۱۹.۷ میلیارد یوان باشد که در مقایسه با دوره سال قبل بین ۰.۲ تا ۳.۲ درصد افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام
نظرات