• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403061810339
  • خبرنگار : 71610

نماینده حزب‌الله: بدون تردید دشمن شکست خواهد خورد

نماینده حزب‌الله: بدون تردید دشمن شکست خواهد خورد

رئیس فراکسیون حزب‌الله لبنان در اظهاراتی بر حتمی بودن شکست رژیم صهیونیستی و ادامه راه مقاومت جهت دستیابی به پیروزی و دستاوردهای بیشتر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد رعد» رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان (وفاداری به مقاومت) در سخنانی در جریان مراسم یادبود چهلم شهید «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد این جنبش گفت: ما از طریق ابزار پیروزی که شما، کسانی که قبل از شما آمده‌اند و کسانی که اکنون جای شما را گرفته‌اند، به پیروزی‌ها و دستاوردهای خود ادامه خواهیم داد.

طبق گزارش شبکه المنار، وی تاکید کرد: دشمن فواد شکر را هدف قرار داد؛ چراکه می‌خواست جبهه ما را از جبهه غزه جدا کند و از سنگینی باری که سید محسن (لقب فواد شکر) با موشک‌ها، شجاعت و ثابت قدمی قهرمانان و مجاهدانش برای آن ایجاد کرده بود، بکاهد.

رعد افزود: ۱۱ ماه است که دشمن با وجود داشتن مدرن‌ترین و سنگین‌ترین سلاح‌ها، نتوانسته مواضع مجاهدانی را که تفنگ و موشک و سلاح خود را به سوی او نشانه رفته‌اند تخلیه کند. دشمن از وجود این مجاهدان به ستوه آمده بود و فکر می‌کرد با هدف قرار دادن سید محسن ممکن است بار دوش خود را سبک می‌کند، اما وزن این بار و عزم رزمندگان مقاومت بیشتر شد.

وی ادامه داد: امت عربی و اسلامی امروز به اهمیت و امکان‌پذیری ادامه مبارزه با این دشمن وحشی که می‌خواهد حقیقت را ریشه‌کن کند و خواهان پیروی از نژادپرستی و تروریسم خود است، آگاه‌تر شده است. بدون تردید دشمن شکست خواهد خورد و مومنان مجاهد پیروز خواهند شد.

نماینده حزب‌الله خاطرنشان کرد: «دشمن می‌خواست با ترور فواد شکر بار دوش خود را کم کند، اما پس از این اقدام احساس کرد در محاصره است، شکست خورده و وجهه‌اش بدتر شد و ما با اراده سید محسن دشمن را شکست خواهیم داد.»

رژیم صهیونیستی ۴۰ روز پیش با انجام یک حمله تجاوزکارانه به ضاحیه جنوبی بیروت، «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد حزب‌الله لبنان را ترور کرد.

حزب‌الله لبنان نیز صبح یکشنبه چهارم شهریور اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد. مقاومت لبنان در این حمله از ۳۲۰ موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد استفاده کرد و چند پایگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در همین راستا، سید حسن نصرالله عصر همین روز در سخنرانی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد: عملیات گسترده حزب‌الله را که امروز علیه دشمن صهیونیستی انجام شد، «عملیات اربعین» می‌نامیم و تاکید می‌کنیم طرفی که اوضاع را در لبنان و جبهه به این درجه از تنش رسانده دشمن اسرائیلی است.

سید حسن نصرالله همچنین خاطرنشان کرد: گفتیم که پاسخ امروز ما اولیه و مقدماتی است و اگر نتیجه عملیات برای ما ناکافی باشد، بعداً تصمیم می‌گیریم چه کنیم.

رژیم صهیونیستی نیز با هدف دفع عملیات حزب‌الله حدود ۴۰ حمله را به مناطق مختلف جنوب لبنان انجام داد، اما طبق گفته دبیرکل حزب‌الله این تلاش‌ها بی‌فایده بوده و عملیات با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha