• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403061710216
  • خبرنگار : 50616

دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج آمل درطرح «اسوه» به نمایش گذاشته شد

دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج آمل درطرح «اسوه» به نمایش گذاشته شد

ایسنا/مازندران دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آمل در قالب طرح «اسوه» با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران گشایش یافت.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل ۱۷ شهریوردر حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای ۲۵ پایگاه مقاومت و شاخص شهرستان آمل، به همت بسیج محلات و سپاه شهرستان درمحل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شهرستان آمل به نمایش گذاشته شد.

سرهنگ عابدین داغمه‌چی، افزود: دراین نمایشگاه، طرح‌های برتر کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه اقتصاد مقاومتی و اختراعات و ابتکارات نو و به روز بسیجیان نخبه شهرستان به نمایش گذاشته شده است

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تلاش شده تا عملکرد موفق و الگویی پایگاه‌های نمونه بسیج شهرستان توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند، تصریح کرد: هدف اصلی ومهم از برپایی این نمایشگاه، انتقال تجربه بین رده‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، تولید دانش بنیان، خدمات رسانی بوده است.

دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج آمل درطرح «اسوه» به نمایش گذاشته شد

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه، جشنواره «اسوه» درهمه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی که بتواند زمینه حضور و جذب نوجوانان و جوانان را به سمت مسجد محلات را فراهم کند، تصریح کرد: مدیران پایگاه‌های مقاومت بسیج اگر به سه ضلع مهم مسجد، خانواده و پایگاه ارتباط خوب و موفقی ایجاد کنند، قطعا محله بدون آسیب و با امنیتی خواهند داشت.

سرهنگ داغمه‌چی، همچنین با اشاره به نقش مهم بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی در سال‌های پس از تشکیل آن تاکنون اشاره کرد وگفت: از جمله افتخارات بسیج درطی بیش از چهاردهه گذشته حضور در دوران دفاع مقدس، بازسازی پس از جنگ، محرومیت زدایی، رشد علمی، مباحث امنیتی و دیگر عرصه ها نیز اقدامات و خدمات بزرگی را به مردم انجام داده است.

دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج آمل درطرح «اسوه» به نمایش گذاشته شد

وی افزود: هم اکنون کمک به توسعه و ارتقاء کارآمدی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های اقتصادی، سازندگی، علمی، فناوری، مدیریتی و همچنین حفظ و گسترش فضای ارزشی جامعه از جمله  اهداف و رسالت‌های نیروی مقاومت بسیج است به همین دلیل فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج و معرفی الگوهای برتر در این خصوص نیز بسیار حائز اهمیت است.

دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج آمل درطرح «اسوه» به نمایش گذاشته شد

شهرستان آمل دارای حدود ۴۰۰ پایگاه مقاومت بسیج درسطح شهری و روستایی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha